یادداشت انجمن X برای اطلاع شما هنگام حذف پست شما | اخبار فناوری

دهلی نو: X Corp (توئیتر سابق) شنبه اعلام کرد که وقتی کسی پستی را که شما با یادداشت انجمن برچسب گذاری کرده اید حذف کند، به شما اطلاع خواهد داد. اگر یک پست انجمن را به پستی در X اضافه کنید، به شما اطلاع می دهد که شخصی که پست را نوشته آن را حذف کرده است.

این پلتفرم که توسط ایلان ماسک اجرا می‌شود، به مردم اجازه می‌دهد یادداشت‌های انجمن را اضافه کنند تا سایر کاربران را مسئول نگه دارند. (همچنین بخوانید: 10 شخصیت برتر توییتر و تعداد دنبال کنندگان آنها)

“شرکت کنندگان به طور مداوم می گویند هدف آنها این است که دیگران را به خوبی آگاه کنند. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که یک یادداشت مفید در یک پست ظاهر می شود و همچنین زمانی که یک پست اشتباه حذف می شود.” (همچنین بخوانید: وینتا آگاروال کیست، همسر فارغ التحصیل IIT که مدیرعامل شد، زمانی یک بسته 100 کروری داشت اما به دلیل … اخراج شد)

وی افزود: از امروز به نویسندگان در صورت حذف نظرات آنها اطلاع داده خواهد شد. در اوایل این هفته، X اعلام کرد که افراد رتبه‌بندی یک یادداشت، پیشنهادات یادداشت بیشتری را مشاهده خواهند کرد تا بتوانند قبل از ارسال رتبه‌بندی، یادداشت‌های دیگر را بررسی کنند.

هفته گذشته، X Corp به کاربران اجازه داد تا یادداشت های انجمن را به ویدیوهای فریبنده یا تولید شده توسط هوش مصنوعی در پلتفرم خود اضافه کنند.

«دیگر نه فقط برای تصاویر، بلکه ارائه یادداشت‌ها روی ویدیوها. یادداشت‌های مربوط به ویدیوها به‌طور خودکار در سایر پست‌هایی که حاوی ویدیوهای منطبق هستند ظاهر می‌شوند.”

X گفت که این یک روش بسیار مقیاس‌پذیر برای افزودن زمینه به کلیپ‌های ویرایش‌شده، ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی و موارد دیگر است و برای همه نویسندگان برتر و مشارکت‌کنندگان واجد شرایط Community Notes در دسترس است.

یادداشت ها به طور خودکار روی پست ها با توضیحات مناسب نمایش داده می شوند – تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، عکس های ویرایش شده و موارد دیگر. قدرت فوق العاده برای اعمال ماسک سال گذشته قابلیت ثبت سوابق اجتماعی (که قبلا با نام Birdwatch شناخته می‌شد) راه‌اندازی کرد و در چندین کشور منتشر شد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

پاربرگ سایت

تماس با ما