چه کسی به ترکیه نیاز دارد؟ – مجله نیویورک تایمز

در اینجا یک اعتراف شکرگزاری است. در سال اول همه‌گیری، زمانی که خانواده کوچک سه نفره ما تعطیلات را بدون گله اقوام برای تغذیه جشن گرفتند، ما بوقلمون 12 پوندی معمولی را با یک اردک کباب کوچک جایگزین کردیم. من این پست را در اینستاگرامم منتشر کردم و طوفانی از پاسخ های مثبت دریافت کردم.

البته خانواده های بسیار زیادی هستند که هرگز برای روز شکرگزاری بوقلمون سرو نمی کنند. برخی گیاهخوار هستند. برخی نمی‌خواهند با پرنده‌ای فوق‌العاده بزرگ و دست و پاگیر دست و پنجه نرم کنند. برخی به سادگی از بوقلمون خوششان نمی آید.

اگر شما هم جزو آن‌ها هستید، ما تعداد زیادی دستور العمل فوق‌العاده برای شکرگزاری بدون بوقلمون داریم. می توانید یک مرغ سوخاری با کره افرا و رزماری، یک تابه پر از تکه های گوشت خوک با سیب و کارامل میسو، یک ماهی قزل آلا پخته شده با افرا با پراکندگی گشنیز تازه، گراتن جدید و خیره کننده الکسا وایبل یا قارچ باشکوهش ولینگتون درست کنید. بالا)، که می توانید ساخت او را در یوتیوب تماشا کنید. (اگر به دنبال چیزی گوشتی هستید، گوشت گاو کلاسیک من ولینگتون را در نظر بگیرید.)

یا یک تکه بزرگ و درخشان گوشت خوک بریان شده در مرکز میز بوفه چطور؟ یک پرنیل پورتوریکویی ترد یا کباب خوک پورچتا پر از سبزیجات را امتحان کنید. و بیایید سرگیجه گرسنه ای را که همیشه با یک تعطیلات کاملاً لعاب همراه است، فراموش نکنیم.

مهم نیست که چه چیزی را به عنوان غذای اصلی خود سرو می کنید، روز شکرگزاری برای افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد – به خصوص اگر گیاهخواران سر میز داشته باشید. دو غذای جانبی عالی و دلچسب بدون گوشت عبارتند از: ماکارونی و پنیر جنوبی کاستاردی میلی پیرتری و پنیر کلم بروکلی لوکس سارا جامپل. می توانید به هر دوی آنها خدمت کنید. من مطمئن هستم که آنها در زمان بی سابقه بلعیده می شوند. و بله، هنوز هم مجاز به گذاشتن مقداری پوره سیب زمینی کره ای روی میز هستید.

برای چیزی شیرین، اگرچه من همه چیز را در مورد دسرهای شکرگزاری نوشتم که پای نیستند، من هنوز حداقل یک زیبایی پوسته پوسته را در میز تأیید می کنم. سیب؟ کدو تنبل؟ گردوی آمریکایی؟ تو تصمیم بگیر!

برای دستور العمل ها به اشتراک نیاز دارید. اشتراک در New York Times Cooking از کار ما پشتیبانی می کند و هر هفته دستور العمل های جدید هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. و برای مدت محدودی در این فصل تعطیلات، 50 درصد تخفیف برای سال اول دریافت خواهید کرد. (به عنوان یک مشترک، اکنون می توانید حداکثر 10 دستور غذای مورد علاقه خود را هر ماه با هر کسی که می خواهید به اشتراک بگذارید و آنها می توانند آنها را به صورت رایگان مشاهده کنند.)

همچنین می‌توانید ما را در YouTube، TikTok و Instagram بررسی کنید، جایی که می‌توانید طرز تهیه آسان ترافل پای اسپند را بیاموزید، یک دستور غذای گیاهی که می‌تواند تنها چیزی برای پخش دسر شکرگزاری شما باشد. همچنین، نکته‌ای که باید از آن آگاه باشید: اگر در روز شکرگزاری با مشکلاتی روبرو شدید، تیم ما در cookingcare@nytimes.com تا ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا سریع پاسخ دهند، اما به خاطر داشته باشید که با حجم بیشتری از ایمیل ها سر و کار خواهند داشت.

اکنون، در مورد پرش از پرنده در روز شکرگزاری: امیلی دیکنسون نوشت که شکرگزاری یک “تعطیلات بازتابی” است که “بخش جشن بر سر میز / بخشی در خاطره” است. یعنی بوقلمون شکرگزاری می خوریم چون بوقلمون شکرگزاری خوردیم. اما همانطور که دیکینسون در پشت دستور پخت کیک نارگیل نوشته است، “چیزهایی که هرگز نمی توانند برگردند، چندین هستند.” بنابراین، ما می توانیم مطمئن باشیم که او خوشحال بود که به تغییر منو فکر می کرد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

پاربرگ سایت

تماس با ما