باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

قوانین مختلفی در رابطه با مد وجود دارد که برخی از آنها به مرور زمان به اصول ثابت مد تبدیل شده اند، اما گذشت زمان اشتباه برخی از آنها را ثابت کرده است. شاید شما هم باورهای اشتباهی در زمینه مد داشته باشید، برای این منظور بهتر است با ما همراه باشید.

به گزارش خبر اصلی به نقل از Stylecaster، قوانین مد و فشن مختلفی وجود دارد که برخی از آنها به مرور زمان به اصول ثابت مد تبدیل شده اند، اما برخی دیگر به مرور زمان اشتباه بودن آنها ثابت شده است. شاید شما هم باورهای اشتباهی در زمینه مد داشته باشید، برای این منظور بهتر است با ما همراه باشید. در اینجا برخی از باورهای غلط رایج در مورد مد زنانه وجود دارد.

شما تمام لباس های خود را در یک سایز می خرید

هر برند سایز لباس مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال، شما یک لباس سایز کوچک از زارا می‌خرید، اما ممکن است برند دیگری سایز متوسط ​​داشته باشد. پس به یک سایز متکی نباشید و لباس هایی بخرید که به خوبی اندام شما مناسب باشد.

شما به دلیل قد بلند بودن کفش پاشنه دار نمی پوشید

کفش های پاشنه بلند زنان را صرف نظر از قد و وزنشان جذاب تر می کند. پس به خاطر قدتان این اکسسوری را از دست ندهید. می توانید از کفش های پاشنه کوتاه استفاده کنید، اما اجتناب از کفش های پاشنه بلند به طور کلی تصمیم هوشمندانه ای نیست.

باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

شما یک رنگ پررنگ برای لباس خود انتخاب می کنید

حتما فکر می کنید که فقط می توانید یک رنگ پررنگ برای لباس خود انتخاب کنید، در غیر این صورت ظاهر شما شلوغ و نامرتب به نظر می رسد، اما اینطور نیست. به هر حال، اگر یک رنگ پررنگ را در کنار یک رنگ تند دیگر بپوشید، بسیار جذاب تر به نظر می رسید. این نوع رنگ برای خانم هایی که سبک مدرن را دوست دارند مناسب است.

از پوشیدن لباس های مردانه اجتناب می کنید

پوشیدن لباس های مردانه به این معنی نیست که باید کت مردانه را قرض بگیرید، اما گاهی اوقات لباس هایی وجود دارد که می توانید برای تنوع بخشیدن به ظاهر خود بپوشید. مثلا تی شرت، پیراهن دکمه دار یا بلوز گشاد از جمله لباس هایی هستند که می توانید استفاده کنید. لباس های گشاد یکی از ترندهای سال 2019 است، بنابراین اگر نمی خواهید برای لباس های خود پول خرج کنید، گاهی اوقات لباس های مردانه پدر یا شوهرتان را قرض بگیرید و تیپ جدیدی بپوشید.

شما لباس های طرح دار با هم نمی پوشید

شاید فکر کنید پوشیدن چند لباس طرح دار به طور همزمان جذابیتی ندارد و شما را شلوغ نشان می دهد، اما این سبک لباس در دنیای پست مدرن امروزی بسیار جذاب است. البته این سبک لباس برای همه مناسبت ها مناسب نیست. می توانید از این نوع برای موقعیت های غیر رسمی و دوستانه استفاده کنید. البته بهتر است از رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری یا قهوه ای استفاده کنید. اگر می خواهید در مد باشید، چاپ پلنگی را در استایل خود بگنجانید، که این روزها بسیار مد شده است.

باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

جواهرات نقره و طلا را با هم نمی پوشید

البته در استفاده از زیورآلات نقره ای یا طلایی سعی می کنید بقیه اکسسوری های خود را با همان رنگ ست کنید. به عنوان مثال، شما یک انگشتر طلا را با یک دستبند طلا می پوشید، اما می توانید این دو را با هم ترکیب کنید و ظاهر خود را متنوع کنید.

آیا چند لباس ارزان قیمت را به لباس گران قیمت ترجیح می دهید؟

شاید دوست داشته باشید به جای خرید لباس های باکیفیت و گران قیمت، چند لباس بی کیفیت و ارزان بخرید، اما بدانید که با این طرز فکر، استایل خود را به خطر می اندازید. لباس‌های ارزان دوام زیادی ندارند و شما را غیررسمی نشان می‌دهند، بنابراین اگر می‌خواهید چند بار لباس بپوشید و همچنان شیک به نظر برسید، پیشنهاد می‌کنیم کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.

چون ما کوتاه هستیم لباس ماکسی نمی پوشی

یکی دیگر از تصورات غلط زنان کوتاه قد این است که از پوشیدن لباس های ماکسی خودداری کنند. اما ثابت شد که این ایده اشتباه است. به هر حال، برعکس، یک لباس ماکسی می تواند شما را بلندتر نشان دهد. البته بهتر است دور لباس های ماکسی لایه دار خط بکشید. یک لباس ساده با خطوط عمودی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. با یک جفت کفش پاشنه بلند ظاهر خود را کامل کنید.

شما دو شلوار جین را با هم نمی پوشید

اکثر مردم فقط از پوشیدن یک لباس جین مانند کت جین راضی هستند، اما در سال 2019، پوشیدن چندین لباس جین با هم به یک ترند تبدیل شده است. بنابراین، به عنوان مثال، می توانید شلوار جین خود را با یک کت جین ترکیب کنید. البته در این مورد بهتر است از رنگ های مختلف استفاده کنید، مثلا اگر شلوارتان باز است، مانتو تیره انتخاب کنید.

باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

مشکی و سرمه ای را با هم نمی پوشید

اگرچه چند سالی است که ترکیب رنگ مشکی و سرمه ای وجود دارد، اما در سال 2019 پوشیدن این دو رنگ در کنار هم مد شده است. میومیو، گوچی، سلین و غیره برندهایی از جمله از جمله برندهایی هستند که این روند را در مجموعه های جدید خود معرفی می کنند.

شب ها فقط یک کیف کلاچ حمل می کنید

ممکن است فکر کنید که کیف های کلاچ کوچک و جمع و جور فقط برای مهمانی های عصرانه مناسب هستند، آنها را می توان برای مراسم های روزانه و رسمی حمل کرد.

باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

موهای بلند را جذاب تر می بینید

بسیاری از افراد بر این باورند که موهای بلند برای خانم ها بسیار جذاب است، اما این موضوع برای همه خانم ها صدق نمی کند. در واقع مدل مو به فرم صورت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر صورت گرد دارید، مدل قارچ به شما می آید. بنابراین بدون توجه به افکار عمومی و بر اساس فرم صورت خود مدل موی خود را انتخاب کنید.

باورهای غلط زنان در مورد لباس پوشیدن

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

پاربرگ سایت

تماس با ما