واکنش جواد نکونام به نتایج عجیب است

جواد نکونام روز شنبه در گفت و گو با رسانه فولاد با اشاره به نتایج اخیر تیم فوتبال فولاد در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: قبل از هر دوستی باید از هواداران باشگاه فولاد عذرخواهی کنم. نتایجی که در چند هفته اخیر گرفتیم با انتظارات آنها مطابقت نداشت. میدونم خیلی ناراحتن آنها حق دارند به خاطر نتایج هفته های گذشته از من انتقاد کنند اما از آنها می خواهم مانند چند سال گذشته در کنار ما بمانند تا بتوانیم لیگ را با خوشحالی به پایان برسانیم زیرا همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم می توانیم دوباره با هم کار کنیم بیایید آن را انجام دهیم

وی افزود: نتایجی که در چند بازی اخیر به خصوص 3 بازی اخیر گرفتیم، فوتبال بدی بود. در سه بازی اخیر نتایجی که کسب کردیم به هیچ وجه با عملکرد ما مطابقت نداشت. در همه این بازی ها کنترل ما بود، موقعیت هایی هم خلق کردیم اما در نهایت حریف با اولین موقعیتی که ایجاد کرد به گل رسید. هدف این بود که همه تیم ها تحت فشار قرار بگیرند. آنها برای تساوی بازی می کردند، اما به طرز باورنکردنی پیروز شدند و تا دو هفته بعد خوشحال بودند. دو توپ به حصار آورده شد و هر دو توپ گل شدند. بعد از این دیدار در دو موقعیت 3 گل به ثمر رساندیم. گل سوم یکی از عجیب ترین گل هایی بود که تا به حال دیدم. مهاجم 18 فوتی با توپ فاصله داشت و دو بازیکن در کنار او بودند که در یک لحظه مهدی شیری لیز خورد و روی زمین افتاد و سپس توپ از پای سینا شاه عباسی پرتاب شد. گل دوم را ببینید چه شد، توپ کوچکی را به جای منحرف کردن، جلوی پای مهاجم گذاشتیم، شاید تیم حریف باور نمی کرد به این راحتی به دروازه ما برسد. اینها اتفاقاتی خارج از فوتبال است که در حال حاضر تیم ما را درگیر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: با همه این نامه ها نمی توان نتایج بدی را که گرفتیم توجیه کرد. این نتایج واقعا نگران کننده است. بعد از آخرین بازی از صحبت با مدیر باشگاه خجالت می کشیدم. هیئت مدیره باشگاه، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و مدیران کارخانه فولاد خوزستان تمام حمایت های لازم را برای شادی مردم خوزستان انجام داده اند. اما قول می دهیم به زودی همه این بازی ها را جبران کنیم.

Нконам гавить: من نمی خواهم فولاد را با لیورپول و یوونتوس مقایسه کنم، اما این واقعیت فوتبال است. بزرگترین تیم ها و موفق ترین مربیان گاهی اوقات نتایج باورنکردنی می گیرند. البته هنوز هم راضی هستم که تیمم برگردد و امتیازات از دست رفته را جبران کند. هواداران فولاد باید به خاطر داشته باشند که ما قبلا این کار را انجام داده ایم، امیدوارم دست از حمایت ما برندارند.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان افزود: به خاطر این نتایج باید جریمه شویم. این را به تیم بازیکنان هم گفتم. برخی از بازیکنان تیم که مسئولیت کمی داشته اند از تیم کنار گذاشته می شوند و نیم فصل از ما جدا می شوند. احساس می کنم برخی بازیکنان قدر فرصتی را که فولاد در اختیارشان قرار داد را ندانستند. اگر لازم باشد بازیکنان جوان و آینده دار را به تیم اضافه خواهم کرد. در حال حاضر در حال مذاکره با بازیکنان هستیم. در برخی پست ها با هماهنگی بازی بازیکن جدید اضافه می کنیم. هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم تا از جایگاهی که امروز در جدول لیگ داریم فاصله بگیریم. راضی باشید نصف فصل متفاوت از فولاد می بینید.

وی گفت: همانند سال های گذشته همزمان با لیگ باید خودمان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم بنابراین باید کیفیتی متفاوت از خود نشان دهیم. نمی توانم دلیل نتایجی که گرفتیم را توضیح دهم. اما از نظر فنی تا پنجره قبلی فیفا نتیجه فوق العاده ای داشتیم. مکث های بین بازی ها و اینکه نمی توانم صادقانه در این مورد صحبت کنم باعث شد تیم من هم ریتم خود را از دست بدهد. مطمئناً بعد از این وقفه چند هفته ای جام جهانی، قبل از شرایط برمی گردیم. از اینکه این اتفاق می افتد راضی هستم چون بهترین عملکرد سه سال اخیر را در نیم فصل دوم داشتیم.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

پاربرگ سایت

تماس با ما