نمایشگر گلکسی واچ 6 احتمالا بزرگتر از گلکسی واچ 5 خواهد بود

شماره سامسونگ بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را تولید می کند و در سال های اخیر به فرمول خاصی برای تولید این گجت های پوشیدنی دست یافته است. ساعت های سامسونگ در چند نسل اخیر تغییرات عمده ای را تجربه نکرده اند، اما محصولات هنوز دوستانه هستند. با وجود این، در سال های اخیر رقبای جدیدی وارد این رقابت شده اند پیکسل ساعت گوگل

گوگل برای تولید ساعت‌های مشابه سامسونگ هنوز به تحقیقات بیشتری نیاز دارند، اما در هر صورت پیکسل واچ رقیب گلکسی واچ محسوب می‌شود. در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته تا ساعت های جدید خود را با تغییرات بیشتری تطبیق دهد.

خودشه به گفته توسعه دهندگان XDA، ابعاد نمایشگر گلکسی واچ 6 افزایش خواهد یافت. این افشاکننده که سابقه خوبی در افشای اطلاعات سامسونگ دارد، اندازه صفحه نمایش گلکسی واچ 6 را 1.47 اینچ اعلام کرد. گلکسی واچ 5 40 میلی متری به صفحه نمایش 1.2 اینچی مجهز شده است مدل 44 میلی متری این ساعت از صفحه نمایش 1.4 اینچی بهره می برد.

طبق گفته Ice Universe، وضوح صفحه نمایش گلکسی واچ 6 نیز بهبود خواهد یافت. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گلکسی واچ 6 نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که این ساعت از نو طراحی خواهد شد و از صفحه نمایش شیشه ای خمیده استفاده خواهد کرد.

پاربرگ سایت

تماس با ما