آنچه صاحبان خانه و مستاجران نیویورک باید در مورد بیمه سیل بدانند.

این یک واقعیت تاسف بار است: بیمه نامه های استاندارد صاحبان خانه و اجاره نشینان خسارت سیل را پوشش نمی دهند.

افرادی که در مناطق مستعد سیل زندگی می کنند معمولاً توسط وام دهندگان وام مسکن خود ملزم به خرید بیمه نامه سیل جداگانه هستند. اما اگر مالک خانه خود هستید یا آن را اجاره می کنید، باید تجزیه و تحلیل هزینه و فایده خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید که آیا این نوع پوشش را خریداری کنید.

ممکن است برای ساکنان شهر نیویورک و مناطق اطراف آن برای پرداخت خسارات ناشی از باران های سیل آسا که در روز جمعه منطقه را سیل کرد خیلی دیر باشد، اما افراد بیشتری ممکن است در فکر اتخاذ چنین سیاست هایی برای محافظت در آینده خود باشند: یک چهارم، طبق گفته ها آژانس مدیریت اضطراری فدرال ادعاهای سیل از املاک خارج از مناطق پرخطر است، اما بیشتر مالکان خانه در آن مناطق واجد شرایط دریافت نرخ های پایین تر هستند.

اکثر بیمه نامه های سیل در ایالات متحده از طریق برنامه بیمه ملی فدرال سیل صادر می شود که توسط آژانس مدیریت اضطراری اداره می شود، اگرچه پوشش از طریق بیمه های خصوصی مانند Lloyd’s of London نیز در دسترس است. (برای اطلاعات بیشتر، مقاله همکارم Ann Carrns در مورد بیمه سیل را بخوانید.)

به گفته گروه حمایتی United Insurance Owners، مصرف کنندگان باید پوشش کافی برای جایگزینی دارایی های خود را در صورت ضرر کامل خریداری کنند. اما برنامه ملی محدودیت های پوشش نسبتاً کمی دارد: 250000 دلار برای یک ساختمان مسکونی و 100000 دلار برای محتویات آن (که برای اجاره کنندگان نیز در دسترس است).

خط‌مشی‌های شخصی سیل ممکن است محدودیت‌های پوشش بالاتر و همچنین مزایای اضافی مانند «از دست دادن استفاده» را ارائه دهند که وقتی ملک شما غیرقابل سکونت می‌شود، هزینه‌های زندگی را پرداخت می‌کند. اما اگر بیمه‌گران خصوصی مکانی را بسیار پرخطر بدانند، نیازی به ارائه هیچ پوششی ندارند. و حتی اگر پوشش را گسترش دهند، ممکن است گران باشد. آنها همچنین ممکن است تصمیم بگیرند که پس از آبگرفتگی خانه، این سیاست را تمدید نکنند.

اگر علاقه مند به دریافت پوشش از طریق برنامه ملی هستید، ممکن است مجبور باشید منتظر بمانید: تعطیلی دولت فدرال که ممکن است صبح یکشنبه اتفاق بیفتد، می‌تواند برنامه را تا زمانی که کنگره برای تامین مالی دولت به توافق برسد، کاهش دهد. .

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

پاربرگ سایت

تماس با ما