نویسنده اوکراینی آندری کورکوف در میان برندگان جایزه حلقه ملی منتقدان کتاب

کمیته علاوه بر کتاب، به شاعر جوی هارجو، شاعر سه دوره برنده جایزه ایالات متحده، که جایزه یک عمر دستاورد هنری ایوان ساندروف را برای مجموعه شعر خود دریافت کرد، افتخاراتی اعطا کرد. جنیفر ویلسون منتقد، که جایزه نونا بالاکیان را برای برتری در نقد دریافت کرد. و کتابفروشی مستقر در سانفرانسیسکو و ناشر مستقل City Lights که جایزه دستاورد تونی موریسون را دریافت کرد، افتخاری که کمیته به “موسساتی که کمک های ماندگار و معناداری به فرهنگ کتاب کرده اند” داده می شود.

یکی دیگر از جایزه های افتتاحیه، جایزه خدمات NBCC، به باربارا هافرت، که سال ها در هیئت مدیره سازمان خدمت کرد، تعلق گرفت.

در زیر، لیست کامل برندگان امسال.

بلیس مونتاژ“، توسط لینگ ما.

ما که اولین رمان سال 2018 او به نام «انفصال» در ارتباط با یک بیماری همه گیر جهانی بسیار پیشگو بود، جایزه داستان را برای مجموعه داستان کوتاه سورئال خود دریافت کرد. در یک استناد، آنیتا فلیچلی، رئیس کمیته، داستان‌ها را به خاطر ثبت «تجربه‌های گاه حیرت‌انگیز نژاد و مهاجران، و چالش‌های بدنی بودن که شرایط انسانی را پشت سر می‌گذارد، تحسین کرد».

روش: قرن بیستم چگونه عمل کرد،” توسط آیزاک باتلر

در «روش»، باتلر، نویسنده و کارگردان، سیستم خلاقانه ای را که توسط کنستانتین استانیسلاوسکی بازیگر روسی توسعه یافته بود، تشریح کرد، که تئاتر و فیلم آمریکایی را به طور بنیادی متحول کرد و بر اجراها در تولیداتی از جمله «مرغ دریایی»، «تراموا به نام هوس» و “گاو خشمگین.”

G-Man: J. Edgar Hoover and Making of the American Centuryنوشته شده توسط بورلی گیج

گیج، استاد تاریخ قرن بیستم آمریکا در دانشگاه ییل، اولین بیوگرافی اصلی هوور، مدیر قدیمی FBI را در نزدیک به 30 سال نوشت.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما