ممنون که من را نجات دادید…: دینش کارتیک از آر اشوین برای بازی در نقش پایان دهنده در مقابل پاکستان تشکر کرد – تماشا | اخبار کریکت

دینش کارتیک، بازیکن خودی هند، در بازی روز یکشنبه مقابل پاکستان در مسابقات جام جهانی T20 ICC در زمین کریکت ملبورن نتوانست کار خود را انجام دهد، زیرا زمانی که دو توپ از دو توپ لازم بود، از پا در آمد. با این حال، آر اشوین اسپینر هندی آرامش خود را حفظ کرد. با دو نیاز به یک توپ، او توپ را از سمت پا به پایین رها کرد و آن را واید نامیدند، در توپ بعدی، آن را روی جلدها تراشه کرد تا هند برنده شود. با این نتیجه هند یک مسابقه تاریخی را با چهار ویکت برد. DK که در گودال نشسته بود باید با تماشای اشوین در حال بازی کردن ضربه پایانی نفس راحتی کشیده باشد.

روز سه شنبه BCCI ویدئویی از سفر خود از ملبورن به سیدنی در توییتر منتشر کرد. در این ویدئو، DK در حال تشکر از اشوین برای نجات او دیده می شود. Karthik در این ویدئو گفت: “از اینکه دیروز مرا نجات دادی متشکرم، خیلی خونسرد و آرام.”

پیش از این، ویرات کوهلی نیز از آشوین به دلیل سرد نگه داشتن سرش در فینال تمجید کرده بود. “من به اشوین گفتم که توپ را از روی پوشش بزند. اما آش… usne dimaag ke upar dimag lagaya. این کار شجاعی برای او بود… توپ وارد خط شد و او آن را به بیرون تبدیل کرد. کهلی گفت.

کوهلی گفت این بهترین بازی او در کریکت T20 با توجه به موقعیتی بود که در آن قرار گرفت.

“تا امروز همیشه گفته بودم موهالی بهترین اینینگ من بود، در برابر استرالیا: من 82 امتیاز از 52 گرفتم (51 توپ). امروز 82 امتیاز از 53 گرفتم. بنابراین آنها دقیقاً همان اینینگ هستند، اما فکر می کنم امروز این یکی را حساب کنم به دلیل بزرگی بازی و اینکه چه وضعیتی داشت، بالاتر بود.»

کهلی از حمایت هوادارانش در روزهای سختش تشکر کرد.

کهلی در این پست گفت: “شما بچه ها از من حمایت کردید، در تمام این ماه ها که به نوعی سختی کشیدم، به من عشق و حمایت زیادی نشان دادید، شما بچه ها از من حمایت کردید. و من از حمایت شما بسیار سپاسگزارم. متشکرم.” مراسم معرفی بازی روز یکشنبه

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما