لینک سازی چیست؟ آموزش نکات مهم لینک سازی داخلی و خارجی

پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید. می توانید لینک هایی اضافه کنید که شما را به مکان نشانه گذاری شده در همان سند می برد. یعنی متن یا موردی را که می خواهید به عنوان هایپرلینک استفاده  کنید انتخاب کرده، سپس در زیر Link to روی مکان مورد نظر کلیک کنید. در فهرست عنوان و یا نشانکی که می خواهید به آن پیوند دهید انتخاب کنید.

بهینه سازی سایت 200 فاکتور سئو دارد که در مقاله سئو چیست به بخشی از این 200 فاکتور اشاره کردیم. لینک سازی خارجی جنبه مهمی از سئو محسوب می‌شود و به همین دلیل اصول لینک سازی مختلفی وجود دارد که باید هنگام افدام برای دریافت لینک به آن‌ها توجه داشته باشید. لینک‌هایی که ساخته شده‌اند باید طبیعی به نظر برسند، طوری که فقط با هدف ارائه تجربه کاربری بهتر تدوین شده باشند، نه برای جذب کاربر به هر قیمتی.

بعضی از صاحبان با خرید بک لینک از تعدادی سایت
قصد افزایش تعداد بازدید خود را دارند که گوگل سریعا تشخیص و سایت آن را جریمه می
کند. پس در
هر صورت باید تلاش کنید که لینک ورودی به سایت خود را با استفاده از روش های مختلف
افزایش دهید. سایت‌های معتبر  و قابل اعتمادی که مرتبط با کسب‌وکارتان هستند، یکی از فضاهای مناسب جهت بک‌لینک گرفتن است.

ساخت لینک خارجی برای یک سایت نیز دارای مزایای خاص خود بوده که می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کننده خوبی برای مقصود مورد نظر باشد. لینک سازی به شکل خارجی راهی است که با استفاده از آن یک سایت به دیگر سایت‌ها و مخاطبان دیگر سایت‌ها شناسانده می‌شود. لینک‌ سازی طبیعی را می‌توان همان لینک سازی‌های با برنامه دانست که قرار است تا برای سایت موثر واقع شده و موجبات رشد آن را فراهم آورند. این در حالی است که لینک سازی مصنوعی در سایت‌هایی با موضوع غیرمرتبط ساخته می‌شود و در نقظه مقابل لینک سازی طبیعی قرار دارد. لینک خارجی رو به هیچ عنوان توی پاراگراف‌های اول و دوم و سوم یا توی دو سوم اول صفحه قرار ندین، مگه اینکه محتوای شما کاملا مرتبط با محتوایی باشه که دارید بهش لینک میدین.

  • عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود.
  • لینک‌‌سازی طبیعی، لینک‌‌سازی دستی، رپورتاژ آگهی، خرید بک‌لینک و… .
  • سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید.
  • زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند.
  • لینک سازی داخلی به مجموعه لینک های شبکه ای که در داخل وب سایت ایجاد می کنید گفته می شود.

لازم است پیوندی که به سایت شما داده می شود از سایتی مرتبط با حوزه کاری سایت شما گرفته شود. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه هر بخش از این 25 فاکتور سئو بک لینک را کامل متوجه نشدید میتوانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا بتوانیم بهتر راهنماییتان بکنیم. چندین ابزار برای شناسایی و مدیریت پیوندهای خارجی وجود دارد که مهم‌ترین آن گوگل آنالیتیکس است.

چگونه می توان در وردپرس لینک سازی خارجی کرد؟

لینکی که از یک سایت به سایتی جداگانه اشاره می کند، لینک یا پیوند خارجی نامیده می شود. به عبارت ساده تر، اگر وب سایتی به وب سایت شما لینک می دهد، به عنوان لینک یا پیوند خارجی شناخته می شود. به همین ترتیب، اگر از سایت شما به وب سایت دیگری لینک داده شود، بازهم این موضوع صدق می کند.

این اهمیت را در بین فاکتور های سئو بین 30 تا 50 درصد می‌دانند و همین موضوع باعث می‌شود که ما نتوانیم از توضیح آن بگذریم. پست مهمان در واقع انتشار پست یا مقاله در وب سایت شخص دیگری می باشد. کار بسیار ساده ای است و کاربران این کار را انجام می دهند تا بتوانند ترافیک بیشتری از برند را به وب سایت خود هدایت کنند.

  • ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند.
  • لینک سازی در سایت های اسپم شده یکی دیگر از مواردی است که باید در آموزش لینک سازی خارجی به آن توجه داشته باشید.
  • امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد.
  • لینک سازی تکنیکی است که گوگل از آن برای اندازه گیری رتبه صفحات وب
    استفاده می کند، البته این یکی از معیارهای گوگل می باشد.
  • این نوع لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو دارند.

با لینک سازی داخلی و خارجی، می توانید به کاربران کمک کنید تا اطلاعات اضافی، مکمل و مرتبطی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. این امر می تواند تجربه کاربر را بهبود ببخشد و آن ها را تشویق کند تا در آینده از وب سایت شما جهت مشاهده محتوای با کیفیت بیشتر بازدید کنند. از آن جا لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است، پس اهمیت آن برای سئو ی یک وبسیات بسیار بالا است. اما اهمیت آن در کجا قرار دارد؟ گوگل به وضوح اعلام کرده است که سایت هایی را که از دیگر سایت ها به آن ها لینک داده شود و لینک طبیعی باشد، را در اولویت سرپ خودش نشان میدهد. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

همچنین، اگر شما نیز به یک سایت دیگر لینک داده باشید آن لینک هم، یک لینک خروجی محسوب می شود. راه های مختلفی وجود دارد که با آن می توان یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کرد. منو های ناوبری جدید ساخت، لینک های دکمه طراحی کرد و بسیاری مسائل دیگر. احتمالا فقط باید بدانید که چگونه لینک ها را به پست ها و صفحات خود اضافه کرد. شما در اکثر مواقع باید از پیوند های dofollow استفاده کنید که هم به وب سایت شما و هم به وب سایت دیگران اجازه میدهد تا نفوذ خوبی برای گوگل دریافت کنند. یک لینک dofollow سیگنال های pagerank را ارسال می کند ولی nofollow این کار را انجام نمی دهد.

در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، مشخص می شود. در آموزش لینک سازی خارجی بهتر است به تاثیر این روش هم اشاره‌ای داشته باشیم. این روش موجب می‌شود که شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورید. همچنین اگر محتوای باکیفیتی تولید کنید، قطعا سایت‌های دیگر از مقاله شما به عنوان منبع استفاده می‌کنند. بک لینک ها در سئو خارجی به دو دسته DoFollow و NoFollow تقسیم می شوند.

آنالیز تخصصی سئوکار

مهم ترین قسمت در شبکه های اجتماعی است که در سئو خارجیِ شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم تأثیر مثبت دارد. پست هایی که شما به اشتراک می‌گذارید باید توسط مخاطبانتان لایک شود تا گوگل متوجه بشود که فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مورد تأیید و علاقه کاربران است. برای شروع کار خود در سوشیال ها یا همان شبکه های اجتماعی، باید ابتدا در شبکه های اجتماعی مهم و بزرگ یک اکانت کاربری بیزینسی ( نه شخصی) بسازیم. سپس لینک هر کدام از این شبکه های اجتماعی را در فوتر یا هدر سایت خود قرار دهیم و لینک سایت خود را در هر شبکه اجتماعی فعال کنیم. اما پس از چندی گوگل مشاهده کرد که وبمستران و مدیران سایت در حال سوء استفاده از این امتیاز هستند و به صورت مصنوعی و با تکنیک های سئو کلاه سیاه شروع به لینک سازی برای سایت خود از سایت های دیگر کرده اند.

یکی از فاکتور های اساسی گوگل برای اعتبار دهی به وبسایت ها توسط الگوریتم های گوگل، توجه آن ها به سئو محلی و شناخته شدن کسب و کار در محل فعالیت خود می باشد. پس با لینکسازی در وبسایت هایی که در زمینه شغلی و فعالیت شما همسو می باشد، می توانید در صدر نتایج جستجوی کاربران اطراف خود باشید. استفاده از رسانه های اجتماعی در سئوی خارجی یک راه موثر برای جذب لینک های خروجی و افزایش سطح آگاهی کاربران شبکه های اجتماعی از وبسایت شماست. این پلتفرم‌ها امکان اشتراک‌گذاری محتوا، ارتباط با بلاگر ها و اینفلوئنسر ها و تبادل نظر با کاربران را فراهم می‌کنند.

  • یکی لینک‌های outbound و دیگری inbound که به آن بک لینک نیز می‌گویند.
  • هرچه نباشد مخاطب نباید مجبور شود برای پیدا کردن مطلب مشابه دست به جستجوی دوباره بزند.
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال می‌توانند لینک‌های خارجی را به راحتی ردیابی کنند.
  • برای اینکه صفر تا صد رپورتاژ را یاد بگیرید و از آن در استراتژی لینک سازی خارجی خود به کار ببرید، مقالالات ما در دسته رپورتاژ آگهی مطالعه بفرمایید.
  • البته در این روش موتور های جست و جو تاکید دارند زمان خود را روی کار های دیگر صرف کنید.

لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید. ایجاد بک لینک یا لینک خارجی کار دشواری است؛ به خصوص که اغلب کسب و کارها در روزهای ابتدایی فعالیت خود، به دنبال آن می روند. بهتر است بدانید که خرید بک لینک یا فروش آن برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ زیرا گوگل به حقوق کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد تنها محتواهای خوب در دسترس باشند و وقت کاربران هدر نرود.

انکر تکست یا Anchor Text (متنی که به صفحه شما لینک می دهد) باید دارای معنا باشد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تنوع انکر تکست به بهبود ساختار لینکسازی خارجی و سئو خارجی وبسایت شما کمک می کند. هدف اصلی گوگل با این کار، این است که جلوی سئو کلاه سیاه که بعضی از
مالکین انجام می دهند را بگیرد.

این روزها شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش ثابتی از زندگی تکثر افراد شده و به طور روزانه از آن  استفاده می کنند. از این رو می توانند بخشی از سئو خارجی باشند که می توانید از طریق آن ها به سایت خود لینک بدهید. داشتن حساب کاربری در شیکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین، و موارد مشابه و فعالیت در آن ها می تواند آگاهی کاربران از سایت شما و فعالیت های آن را افزایش داده و همچنین اعتماد کاربران را به دست آورد. فعالیت در این سایت ها و لینک دادن از آن ها به سایت خود اعتبار ارزش بالایی را به همراه دارد. برای این کار باید سایت هایی که قصد خرید بک لینک از آن ها داشته را با دقت بررسی کرده و مورد درستی را انتخاب نمایید. ابتدا دقت داشته باشید که دامین آتوریتی این سایت بالا و اسپم اسکور آن پایین باشد.

همه چیز در مورد لینک سازی

اگر شما نیز اطلاعاتی در مورد سئو خارجی دارید در کامنت ها با ما در میان بگذارید. همینطور می‌توانید هرگونه سوال خود را در مورد سئو خارجی در همین قسمت بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. شما پس از یک نگاه سریع به عنوان ها و آدرس سایت ها با سایت مدیریو روبرو میشوید.

می‌توانید پاسخ سوالاتی که مطرح شده را در یک مطلب در سایت خود توضیح داده و لینک آن را در فروم قرار دهید. بدین شکل کلیک و ترافیک از بک‌لینک خود خواهید داشت و این قدرت بک‌لینک شما را بهبود می‌‌بخشد. اگر محتوای شما نتواند مخاطب را درگیر کند، تاثیری در رشدتان نخواهد داشت. External Links یا همان لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره دارد. معیار بالا برای دامنه کلی وبسایت است.اما Page Authority برای اعتبار یک صفحه از دامنه کلی وبسایت است که به صورت کمی بین ١ تا ١٠٠ اندازه گیری میشود. تقسیم میشوند که ما در مقاله سئو خارجی به همه آن ها اشاره کرده ایم.

در این شرایط اگر ایجاد رابطه قابل اعتماد بین سایت و مخاطب برای‌تان اهمیت دارد، بهتر است به آن‌ها سایت‌هایی را معرفی کنید که در موضوع مورد نظر با جزئیات بیشتر نوشته‌اند. در نتیجه مخاطب می‌تواند با سرعت بیشتر به اطلاعات بهتری دسترسی پیدا کند. تحقیقات نشان داده که این موارد هم با فاکتورهای گوگل تشخیص داده می‌شوند و روی رتبه سایت در این موتور جستجو تاثیر می‌گذارند. هر چقدر برای کاربران خود محتوای ارزشمند تولید کنید و کاربران وفادار برای خود دست و پا کنید، امکان فروش کالا و خدمات هم برای شما بیشتر از پیش به وجود می آید. زمانی که محتوای کاربرپسند برای صفحات خود تولید می کنید به نوعی غذای خوش طعم و با عطر مناسب برای کاربران خود تهیه کرده اید پس بایستی بعد از آن منتظر بازخورد های مناسبی هم باشید. امروزه تمامی سایت ها برای لینک سازی خارجی خود از تگ نوفالو استفاده
می کنند تا امتیاز منفی سایت مقابل به سایت آن ها وارد نگردد.

موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدف آن ها نشان دادن مناسب ترین و مطابق ترین نتایج برای جستجوی کاربران است. در این مقاله و در ادامه قرار است تا درباره یکی از انواع سفارش بک لینک لینک سازی، یعنی لینک سازی خارجی نکاتی را بیان کنیم. نکاتی که برای شما تعریف دقیقی از چیستی لینک سازی خارجی را ارائه دهد و در ادامه به آموزش لینک سازی خارجی و ساخت بک لینک بپردازد.

برای اینکه بهترین کیفیت پیوند ها را داشته باشید ، می توانید اعتبار صفحه و اعتبار دامنه سایتی که از آن بک لینک گرفته اید را مشاهده کنید. هرچه صفحه و دامنه سایت بیشتر باشد ، یعنی سایت معتبر تر است و کیفیت بک لینک نیز مناسب بوده است. سئو خارجی (off-page SEO) بخش جدایی ناپذیر بهینه‌سازی وب‌سایت و جذب مخاطب است. تکنیک‌هایی که در بالا توضیح داده شد، به شما کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از روابط را به وجود بیاورید که نتیجه آن افزایش ترافیک وب‌سایت و فروش بیشتر محصولات یا خدماتتان خواهد بود. در خرید بک‌لینک باید توجه داشته باشید که اولا سایت مورد نظر شرایط سایت شما را داشته باشد، ثانیا، سایت باکیفیت و قابل اعتمادی باشد.

  • لینک سازی زمانی اتفاق می افتد که آدرس از یکی از صفحات سایت خود را در سایتی دیگر قرار دهید.
  • با انتشار ویدیوهای کاربردی و مرتبط با حوزه خود در پلتفرم های ویدیویی، می توانید امتیازهای خوبی را به دست آورید.
  • پس از افزودن تگ Google Analytics به وب سایت خود، همه کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های خارجی شما انجام شده باشد، در گزارش رویداد شما فهرست می‌شود.
  • یعنی شما توانایی ایجاد بک لینک در صفحات پرسش و پاسخ را خواهید داشت.
  • در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم و…

بنابراین درصورتی که بک‌لینکی به وب‌سایت شما به صورت استاندارد نبوده و مخرب باشد، حتما باید از بین بروند. در صورتیکه به پاسخی نرسیدید، پیشنهاد می‌شود تا آن‌ها را با ابزار Disavow Tools گوگل و بینگ گزارش دهید. داشتن لینک های بیش از حد در یک صفحه می تواند از دید خواننده آزار دهنده باشد. سعی کنید فقط به وبلاگ های کمتری مرتبط باشید و به بهینه سازی صفحه خود توجه کنید. لرن دی ال یک رسانه محتوا محور در زمینه طراحی وب سایت و همچنین توسعه وردپرس است.که همه ابزارهای لازم برای توسعه سایت را در اختیار شما قرار میدهد. دوره ای با محتوای متفاوت و استادی بی نظیری و با ایده های ناب و تازه.

  • با انجام این کار علاوه بر اینکه برای کاربران آن سایت مفید خواهد بود، همچنین می توانید به عنوان مثال برند خود را معرفی کنید، لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید.
  • به این ترتیب، ترافیک سایت خود را افزایش داده‌اید و به مشتریان بالقوه‌ای دست پیدا می‌کنید.
  • از سوی دیگر، لینک‌های خارجی به موتور جستجو گوگل می‌گویند که لینک و سایت مربوطه را دنبال کنند و بحثی را ایجاد کند که به آن “link juice” می‌گویند.
  • یکی از فاکتور های اساسی گوگل برای اعتبار دهی به وبسایت ها توسط الگوریتم های گوگل، توجه آن ها به سئو محلی و شناخته شدن کسب و کار در محل فعالیت خود می باشد.
  • لینک سازی شامل روش ها و تکنیک های بسیاری است که به صورت کوتاه و مختصر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

سئو خارجی به طور کامل در خارج از سایت شما اتفاق می افتد اما به طور مستقیم بر روی سئو سایت و رتبه آن تاثیر می گذارد. شما حتی می توانید با توزیع محتوا در وب سایت هایی که برای کاربران قابل دیدن است، به لینک سازی خارجی وب سایتتان کمک کنید. در وب سایت هایی مثل یوتوب، پینترست و… می توانید محتوا خود را قرار داده تا کاربران از این راه وارد وب سایت شما شوند. برای لینک سازی خارجی حتما برنامه ریزی کنید؛ چرا که در یک روز ساخت تعداد زیادی لینک برای گوگل مشکوک است.

موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. لینک خارجی در سئو یک عامل کوچک و در عین حال مهم است بنابر این باید به آن توجه زیادی شود. هنگامی که در حال ایجاد یک وب سایت جدید هستید یا اگر در حال حاضر یک وب سایت تأسیس شده دارید، نباید از فعالیت های تعاملی و رتبه بندی مربوط به پیوندهای خارجی چشم پوشی غافل شوید.

شاید شما واژه برند سازی را در مباحث بازاریابی دیده باشید اما گاها سئو کاران برند سازی را در قسمت سئو خارجی سایت دسته بندی میکنند. عدم استفاده از این پیوند ها بسیار مهم است زیرا با این کار مالک وب سایت از دریافت “رای اعتماد” با گوگل جلوگیری میکند. از سوی دیگر، در اصطلاح سئو، پیوند خارجی معمولا به لینک هایی اشاره دارد که در سایت های دیگر ساخته شده اند و به دامنه شما اشاره می کنند. برای این کار کافی است گزینه Links را در منوی کنار انتخاب کرده تا بتوانید گزارشات مربوط به لینک‌های خارجی و داخلی را دیده و به گزینه‌های مدیریتی دسترسی پیدا کنید.

در External Links باید از کلمات کلیدی متنوع و هم‌خانواده استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. الگوریتم پنگوئن در گوگل توانایی آن را دارد که لینک سازی مصنوعی را تشخیص داده و سایت مورد نظر را در کلمه لینک سازی شده حذف کند. از همین رو توجه به چگونگی لینک سازی مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود به عنوان یک ریسک بالا شناخته می‌شود. این موضوع را به خاطر داشته باشید که لینک ها باید با محتواهای وب سایت شما مرتبط باشند و به محتوای مربوطه اشاره کنند زیرا این کار به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا محتواهای با کیفیت و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند.

همچنین، انجام مصاحبه با افراد مشهور یا خبرنگاران و نشر آن در وب‌سایت شما، به شما کمک می‌کند که به عنوان یک منبع مورد اعتماد معرفی شوید و به راحتی لینک‌های خارجی دریافت کنید. گوگل، PageRank را در سال 1998 معرفی کرد، سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به یک صفحه هدایت می‌شد، مقداری را به آن صفحه اختصاص می‌داد. این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت. وب‌سایت‌هایی که لینک‌های خارجی باکیفیت‌تری دریافت کرده بودند، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند.

برای لینک سازی نباید هیچ اصول و نظمی را رعایت کنید به عنوان مثال نباید به صورت منظم هر روز سه لینک برای یک صفحه خاص بسازید. باید سعی کنید کاملا طبیعی رفتار کرده و حتی گاها لینک سازی را متوقف کنید. لینک سازی شامل روش ها و تکنیک های بسیاری است که به صورت کوتاه و مختصر به برخی از آن ها اشاره می کنیم. به طور مثال شما کلمه “طراحی سایت” را در موتور جستجوی گوگل سرچ میکنید. به طور معمومل 50 درصد مخاطبان در صفحه نتایج، در صفحه اول، سایت اول را انتخاب میکنند.

بنابراین به گونه ای لینک سازی انجام دهید که کاربر روی آن کلیک کند. سایتی که به شما خدمات بک لینک ارائه می دهد موظف است تا گزارش دقیقی از آن ها را به شما ارائه دهد. همچنین می توانید به سراغ سایت هایی بروید که از خدمات بک لینک آن ها استفاده کرده و سپس رتبه و رشد آن ها را بررسی کنید. برای سفارش رپورتاژ آگهی در این وب سایت ها میتوانید در سایتهایی که خدمات فروش رپورتاژ ارائه میدهند اقدام نمایید. لینک‌ها بین سایت‌هایی با موضوعات بسیار متفاوت در نظر گرفته نمی‌شود. هنگامی که این عمل مکرر است، آن‌ها می‌توانند دامنه‌ها را برای تمرین احتمالی کلاه سیاه جریمه کنند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

پاربرگ سایت

تماس با ما