(عکس) شیرها یک تمساح نیل را کشتند

بعد – گروهی از شیرها موفق شدند یک تمساح بزرگ را شکار کنند.

بر اساس گزارش فردا، این منظره خارق‌العاده توسط راهنمای با تجربه نیوتن مولنگا در حین یک سافاری در دشت‌های بوسانگا در پارک ملی کافوی زامبیا ثبت شد.

دشت بوسانگا یک اکوسیستم منحصر به فرد است که در قسمت شمالی پارک ملی کافو قرار دارد. این منطقه که به‌خاطر تالاب‌های سیل‌زده‌اش در فصل بارندگی شناخته می‌شود، به مرکز فعالیت حیات وحش تبدیل می‌شود.

در این روز خاص، توجه نیوتن به گروهی از شیرها جلب شد که در منطقه به دلیل مهارت شکارشان شناخته شده بودند. این گروه که توسط دو شیر رهبری می شود، نیرویی مهیب در دشت بوسانگا است. گروه آنها شامل 13 شیر، از جمله توله هایی در سنین مختلف است.

گروهی از شیرها در جستجوی بی وقفه برای غذا، تمساح غول پیکر نیل را به دام انداختند. تمساح در یک منطقه باتلاقی کوچک، دور از امنیت آب های عمیق تر، آسیب پذیر بود. با وجود تلاش هایش برای دفاع از خود با حمله به شیرها، او نتوانست با رویکرد استراتژیک شیرها سازگار شود.

وزن و قدرت شیرها برای غلبه بر تمساح، که پس از یک مبارزه ناامیدانه تسلیم شد، ترکیب شد.

اگرچه شیرها معمولا تمساح ها را به دلیل خطرات شکار نمی کنند، اما باید به خاطر داشت که آنها شکارچیانی فرصت طلب هستند. بقا در طبیعت اغلب به استفاده از هر فرصت موجود برای خوردن بستگی دارد.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما