زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی کنکور شماره 1402 اعلام شد

نتایج قبولی نهایی آزمون سراسری 1402 در رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (رشته های پذیرفته شده صرفاً بر اساس آزمون و سوابق تحصیلی) روز جمعه 23 مهر 1402 اعلام شد.

برای اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک مورد نیاز ثبت نام، علاوه بر مدارک ذکر شده در اطلاعیه، لازم است پذیرفته شدگان به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل پذیرش مراجعه کنند. از 17 اکتبر 1402.

نتایج مربوط به سایر رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی (به استثنای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) به طور همزمان از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

متقاضیان پذیرفته شده در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی توجه داشته باشند که فقط در یکی از رشته های محل های پذیرش می توانند ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام هستند. هر دو مکان پذیرفته نمی شود، در غیر این صورت طبق قوانین رفتار خواهد شد.

برای کلیه متقاضیانی که برگه انتخاب رشته را پر کرده اند، سوابق تحصیلی منعکس کننده رتبه داوطلب در هر یک از رشته هایی که از بین متقاضیان رشته انتخاب کرده اند با توجه به سهمیه مربوطه و همچنین رتبه آخرین نفر. پذیرفته شده در رشته ها؛ انتخاب اولویت قسمت پذیرش حداکثر تا تاریخ 4 مهر 1402 در سایت سازمان سانسه تهیه و منتشر می شود.

پس از اعلام نتایج اولیه، تغییراتی که در خصوص وضعیت متقاضیان به سازمان سنجش منعکس شده است، مثلاً اصلاح سوابق تحصیلی اخذ شده از وزارت آموزش و پرورش یا اعمال سهمیه از سوی نهادهای ذیربط و …. به سوابق ذینفع و نتایج نهایی.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرش

هر یک از داوطلبان پذیرفته شده در دوره های امتحانی (بر اساس قبولی «آزمونی» و اعمال قطعی سوابق تحصیلی یا صرفاً سوابق تحصیلی «بدون آزمون») حسب مورد باید مدارک مورد نیاز را مطابق جدول شماره 9 ارائه نمایند. 2. ثبت نام دانشگاه / موسسه آموزشی مکانی عالی برای آماده سازی و تحویل است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش و تضمین کیفیت نظام آموزشی، امکان ارائه دو مدرک «تایید تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» برای پذیرفته شدگان الکترونیکی در سامانه «تایید تحصیلی» به نشانی https: /. /emt.medu.ir.

از امروز مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون 1402 آغاز می شود

از امروز مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون 1402 آغاز می شود

کلیه دریافت کنندگان باید بر اساس مراحل اجرایی زیر اقدام مناسب را انجام دهند:

1. متقاضیان برای ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل قبولی خود باید با پرکردن فرم های مناسب و با ذکر سیستم آموزشی به سامانه مذکور مراجعه کنند و پس از تکمیل مراحل درخواست، درخواست جداگانه ای خواهند داشت. کد رهگیری برای هر مقطع تحصیلی ارسال می شود و با ارائه مدارک مورد نیاز به دانشگاه این کدها را دریافت می کنند
دانشگاه مورد نظر می تواند وارد سامانه https://kemt.medu.ir شود.

تذکر: دارندگان مدرک تحصیلی در یک رشته نظری (نظام یک ترم یا یکساله) جهت ثبت درخواست برای مقاطع فوق الذکر برای اخذ مدرک پیش دانشگاهی علاوه بر مدرک دیپلم باید مراحل فوق را انجام دهند.

2. فارغ التحصیلان شهریور 1394 به بعد نیازی به مراجعه به مدارس و مناطق آموزشی محل تحصیل خود ندارند ولی فارغ التحصیلان خرداد 1394 و قبل از آن به همراه مدارک تحصیلی ارائه شده توسط سازمان باید با کد رهگیری ارائه شده ثبت نام کنند. از سامانه فوق در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ارزشیابی آموزشی کشور باید به مراجع آموزشی محل فارغ التحصیلی مراجعه کند تا مسئول ارزیابی منطقه ای بتواند پس از بررسی و بررسی گواهینامه های آموزشی را اسکن و در سامانه بارگذاری کند. تایید آنها

هیچ درخواست انتخاب رشته ای در سازمان سنجش آموزشی کشور قابل بررسی نیست

با توجه به تاکید بر دقت و توجه لازم به داوطلبان در انتخاب رشته، هرگونه درخواست با عنوان نادرست در انتخاب رشته یا درخواست اولویت بعدی برای رشته انتخابی قابل رسیدگی سازمان سنجش آموزشی کشور نمی باشد. . لذا داوطلبان از ارسال استعلام به این موسسه خودداری نمایند.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما