روسیه از بازی های المپیک پاریس کنار گذاشته شد

کمیته بین المللی المپیک امروز فعالیت کمیته ملی المپیک روسیه را به حالت تعلیق درآورد. به این ترتیب روسیه نمی تواند در المپیک 2024 پاریس و المپیک زمستانی 2026 شرکت کند.

بر اساس این گزارش، شورای اجرایی کمیته بین المللی المپیک امروز تعلیق عضویت کمیته ملی المپیک روسیه را تصویب کرد. کمیته بین المللی اعلام می کند که اقدامات اخیر کمیته المپیک روسیه ناقض قوانین منشور المپیک است.

کمیته بین‌المللی المپیک به تصمیم هفته گذشته کمیته المپیک روسیه مبنی بر پذیرش شوراهای المپیک مناطق دونتسک، خرسون، لوگانسک و زاپوروژیه در این کمیته اشاره می‌کند.

امروز در بیانیه کمیته بین المللی المپیک از محل نشست شورای اجرایی در بمبئی هند آمده است: کمیته بین المللی المپیک به اتفاق آرا تعلیق عضویت کمیته ملی المپیک روسیه را به دلیل نقض شرایط بازی های المپیک تصویب کرد. . منشور.

با این حال، کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که همچنان این حق را برای خود محفوظ می دارد که به ورزشکاران روسی اجازه دهد با پرچم کمیته بین المللی و نه با نام روسیه در بازی های المپیک شرکت کنند. در این اطلاعیه آمده است که ورزشکاران دارای پاسپورت روسی با پرچم کمیته بین المللی در بازی های تابستانی پاریس 2024 و بازی های زمستانی 2026 میلان شرکت خواهند کرد.

در بیانیه کمیته ملی المپیک روسیه آمده است: کمیته ملی المپیک روسیه این حق را برای خود محفوظ می دارد که از منافع خود و ورزشکاران و سازمان های ورزشی کشورش دفاع کند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

پاربرگ سایت

تماس با ما