دادستان های آتلانتا از تلاش برای برکناری وکیل مدافع در تحقیقات ترامپ صرف نظر کردند

تحقیقات در جورجیا به طور بالقوه می تواند منجر به یک کیفرخواست جنایی دیگری در سطح ایالتی برای آقای آقای شود. ترامپ پس از کیفرخواست او در نیویورک در اوایل آوریل. تشکیل پرونده روز چهارشنبه جدیدترین تغییر در مناقشه بین دادستان ها و وکلای مدافع است که از تلاش ها برای تبدیل متهمان احتمالی به شاهدان همکار ناشی می شود.

این تلاش ها به تأخیر در اخذ تصمیمات در مورد گرجستان کمک کرده است. ام‌اس. ویلیس اواخر ماه گذشته اشاره کرد که هرگونه کیفرخواستی که در ابتدا در ماه مه پیش بینی شده بود، حداکثر تا اواسط ژوئیه صادر نخواهد شد.

ماه گذشته، خانم ویلیس به دنبال داشتن خانم دیبرو از پرونده حذف شد و مدعی شد که خانم. دیبرو و وکیل همکار او در آن زمان، هالی پیرسون، برخی از مشتریان خود را از پیشنهادات مصونیتی که دادستان ها در ازای همکاری آنها ارائه کرده بودند، مطلع نکرده بودند.

ام‌اس. ویلیس همچنین در آن زمان گفت که خانم. دیبرو نماینده افرادی بود که علیه یکی دیگر از مشتریانش اتهاماتی را مطرح می کردند که به یک درگیری غیرقابل دفاع تبدیل می شد.

اما طی درخواستی که هفته گذشته ارائه شد، خانم. دیبرو به شدت از هر دو ادعا عقب نشینی کرد و آنها را “بی پروا، بیهوده، توهین آمیز و کاملاً بی ارزش” خواند. و او فاش کرد که به هشت مشتری او پیشنهاداتی برای مصونیت داده شده است و همه آنها پذیرفته اند.

در بیانیه ای روز چهارشنبه، خانم دیبرو پیشنهاد کرد که خانم. ویلیس با اظهارات بی اساس در مورد او و خانم مرتکب رفتار نامناسبی شده بود. پیرسون ماه گذشته، و او باید به خاطر آن جریمه شود.

او گفت: “زمان برای DA برای آشکارسازی حقایق قبل از ارائه علنی درخواست خود بود.” از آنجایی که او این کار را نکرد، DA نباید بتواند با رد درخواست بی اساس خود از تحریم ها جلوگیری کند.»

موضوع منتخبان طرفدار ترامپ یکی از موضوعات روایی متعددی است که دادستان‌های گرجستان در حال بررسی آن هستند، از جمله تماس‌هایی که به آقای ترامپ داده است. ترامپ به مقامات ایالتی از جمله وزیر امور خارجه گرجستان، برد رافنسپرگر، از او خواست تا آرای کافی برای لغو نتایج انتخابات را در آنجا پیدا کند.

در مجموع 16 انتخاب کننده به آقای رای دادند. ترامپ در گرجستان برخی از آنها وکیل خود را حفظ کرده اند. دادستان ها قبلاً همه انتخاب کنندگان را به عنوان اهدافی که ممکن است با اتهامات جنایی روبرو شوند شناسایی کرده بودند. اما سه نفر از آنها از سوی کسانی که از تحقیقات مطلع هستند، به ویژه در معرض کیفرخواست قرار گرفته اند.

دو نفر از این سه نفر قبلاً به عنوان مشتریان خانم شناسایی شده بودند. دیبرو: شاون استیل، سناتور ایالت جورجیا، و کتی لاتام، رهبر حزب جمهوری خواه در روستای کافی کانتی، گا.

نفر سوم، دیوید شفر، رئیس حزب جمهوری خواه جورجیا است. او مدتی خانم بود. دیبرو و خانم مشتری پیرسون است، اما اکنون توسط خانم. پیرسون و یک وکیل دیگر.

هر دو خانم پیرسون و خانم دیبرو توسط حزب جمهوری خواه ایالتی پرداخت شده است.

هیئت منصفه بزرگ ویژه ای که شواهدی را در تحقیقات به مدت تقریباً هفت ماه شنیده بود، بیش از 12 نفر را برای کیفرخواست توصیه کرد و سرپرست آن در مصاحبه ای با نیویورک تایمز در فوریه به شدت اشاره کرد که آقای. ترامپ در میان آنها بود.

رای دهندگان طرفدار ترامپ گفته اند که حق دارند به آقای ترامپ رأی دهند. ترامپ، با این استدلال که آنها به دنبال حفظ گزینه های او در صورت شکایت علیه نتایج انتخابات هستند، موفق شد. (اینطور نشد.)

آقای. وکلای ترامپ در ماه مارس درخواستی را ارائه کردند و خواستار لغو گزارش نهایی هیئت منصفه بزرگ ویژه شدند که بیشتر آن همچنان مهر و موم شده است، و درخواست خانم خانم. ویلیس از تحقیقات خارج شد. یک قاضی به خانم ویلیس تا دوشنبه برای پاسخ دادن.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

پاربرگ سایت

تماس با ما