تیر دلال ارز به سنگ خورد! / پیش بینی جدید قیمت دلار در بازار

نزدیک به یک ماه پس از توافق ایران و آمریکا برای مبادله پنج زندانی آمریکایی و آزادی دلارهای بلوکه شده در کره جنوبی، زندانیان دیروز به دوحه منتقل شدند و دارایی های ایران به حساب های بانکی ایران واریز شد. قطر.

به گزارش اقتصاد نیوز، واکنش قیمت دلار به این خبر چندان جدی نبود و تیرهای تاجران خرس تقریبا به سنگ خورد. به گفته معامله گران، اسکناس های آمریکایی عصر دیروز از حدود 49 هزار و 400 تومان تا 49 هزار و 600 تومان معامله شد. از نگاه برخی تحلیلگران اقتصادی، بازار منتظر اخبار مربوطه بود، بنابراین افت جدی در بازار ارز مشاهده نشد.

برخی معامله گران بازگشت قیمت دلار را به اخبار منفی نسبت دادند. همانطور که در خبرها اشاره شد، کشورهای غربی در قبال ممانعت برخی از بازرسان آژانس انرژی اتمی ایران مواضع منفی دارند.

گروهی از فعالان ارزی معتقدند دلار دیروز عمر کافی برای ریزش نداشت و بازار به گروه های خبری جدید نیاز دارد. به گفته آنها، در صورت ادامه این توافقات بین ایران و آمریکا در آینده، قیمت دلار بیش از پیش شروع به کاهش خواهد کرد و حتی کف قیمت دلار در سال 1402 یعنی 47 هزار و 600 تومان خواهد بود. گم شده.

تاجران فنی معتقدند که حمایت مهم دلار هرات 49 هزار و 200 تومان است که در صورت از دست دادن فشار فروش در بازار افزایش یافته و احتمال سقوط دلار تا کانال 48 هزار تومانی وجود دارد. اما اگر قیمت دلار در روزهای آینده بالای این خط حمایتی باقی بماند، می توان گفت که قیمت دلار نموداری را در این مناطق ایجاد کرده و پشتوانه محکمی برای آن ایجاد کرده است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ارزش دلار ممکن است به آرامی به افزایش خود ادامه دهد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

پاربرگ سایت

تماس با ما