تزکری ریسی به زرغامی در هایت دولت

دستیار مرکز توانبخشی گفت: تقویت و حمایت از رویکردها و مواضع خوب دولت را از وظایف این اداره می دانیم اما در این زمینه تسامح و مسئولیت پذیری نداریم.

به گزارش فارس، در پی اظهارات علی دارابی سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حمیدرضا صدیق زاده معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز سرپرست این وزارتخانه است. شوراي وزارت فرهنگ و گردشگري بر اساس مواد 10، 18 و 21 قانون، وظيفه حمايت از سران وزارت فرهنگ و گردشگري را بر عهده دارد و در صورت امتناع دستگاه خود را ارائه مي دهد و در صورتي كه برنامه های دبیرخانه در ورزشگاه تصویب می شود و سپس جلسات شورا تشکیل می شود.

وی افزود: تاکنون هیچ فردی با عنوان دبیر و معاونت شورا به وزارت گردشگری معرفی نشده است.

وی با اشاره به مواد 9 و 38 دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از مسئولان، گفت: دستگاه ها مسئولیت گزارش واقعی را بر عهده دارند و خروجی عملکرد خود را دارند، به ویژه دستور معروف است و نهی از منکر است متاسفانه با وجود مکاتبات و رایزنی های مختلف هنوز گزارشی از وزارت گردشگری دریافت نکرده ایم.

دستیار هیات حاکمه ورزشگاه گفت: پس از تذکر رئیس جمهور به وزیر گردشگری در جلسه هیات دولتی، به نظر می رسد این جلسه بدون معرفی دبیر جدید برگزار شده و به نظر می رسد تشریفاتی تر و خبری نشد.» و گزارشی هم به ورزشگاه داده نشده است.

وی تشکیل شورای موقت را فاقد صلاحیت قانونی و همچنین از مصادیق اتلاف وقت برشمرد و تاکید کرد: درخواست ما از مسئولان است، جدیت کار مشخص است.

وزارت گردشگری نیز از عدم ابلاغ شاخص های عفاف و حجاب به واحدهای وزارت گردشگری ابراز تأسف کرده و رئیس جمهور با وجود اظهارات رئیس جمهور قابل احترام نیست.

این مسئول در ورزشگاه هشدار داد که در صورت ادامه قانون گریزی و سرپیچی از سوی وزارت گردشگری، اقدامات قانونی دیگری را متناسب با مطالبات مردم انجام خواهیم داد.

صدیق زاده تقویت و حمایت از رویکردها و مواضع حسنه دولت را از وظایف دولت برشمرد و افزود: در عین حال برای تقویت نظام در منطقه امر به معروف و نهی از منکر شود. کفر ما بخشنده و نابخشاینده نیستیم.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما