با نقض مقررات منع آمد و شد، اوباش سعی می کنند به خانه اجدادی بیرن سینگ مانیپور حمله کنند. تلاش نیروهای امنیتی متوقف شد اخبار هند

IMPHAL: با وجود تدابیر امنیتی و مقررات منع آمد و شد، یک گروه اوباش سعی کردند پنجشنبه شب به خانه خالی اجدادی وزیر ارشد N Biren Singh در دره Imphal حمله کنند. اما نیروهای امنیتی پس از تیراندازی هوایی موفق شدند از این تلاش جلوگیری کنند. سینگ در یک اقامتگاه رسمی جداگانه و کاملاً محافظت شده در قلب پایتخت ایالت زندگی می کند.

تلاشی برای حمله به خانه اجدادی نخست وزیر در منطقه هینگانگ در ایمفال صورت گرفت. یک افسر پلیس گفت: نیروهای امنیتی جمعیت را در فاصله 100 تا 150 متری خانه متوقف کردند. افسر گفت که در حال حاضر کسی در خانه نیست، اگرچه شبانه روز نیز از آن محافظت می شود. این افسر پلیس گفت: دو گروه از افراد از جهات مختلف آمدند و به محل سکونت اجدادی سی ام نزدیک شدند که متوقف شدند. نیروهای RAF و پلیس ایالتی چندین بار برای متفرق کردن جمعیت گلوله های گاز اشک آور پرتاب کردند.

مقامات برای کاهش دید معترضان، برق کل منطقه را قطع کردند. موانع بیشتری در نزدیکی خانه به موانع قبلی اضافه شد. معترضان همچنین لاستیک ها را در وسط جاده ای نزدیک به آتش کشیدند. خودروهای اورژانس در حال نزدیک شدن به محل حادثه دیده می شوند، اما گزارشی از مصدومیت از طرفین گزارش نشده است.

این حادثه در بحبوحه اعتراضات خشونت آمیز دانشجویان در مانیپور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل مرگ دو جوان رخ داد. صبح روز پنج شنبه، گروهی از مردم دفتر معاون کمیساریای را تخریب کردند و دو خودروی چهار چرخ را در منطقه ایمفال غرب به آتش کشیدند. منع آمد و شد روز چهارشنبه در دو منطقه – ایمفال شرقی و غربی – در حالی که نیروهای امنیتی با تظاهرات خشونت آمیزی درگیر شدند که از روز سه شنبه تاکنون 65 معترض را مجروح کرده است، دوباره برقرار شد.

موج تازه‌ای از خشونت روز سه‌شنبه، یک روز پس از انتشار عکس‌های اجساد دو جوان – یک مرد و یک دختر – که در ماه ژوئیه ناپدید شده بودند، در پایتخت این ایالت به راه افتاد. پیش از این نیز در مانیپور که نزدیک به پنج ماه است شاهد درگیری های قومیتی است، به خانه های چند وزیر حمله شده بود.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما