با قرارداد 331 میلیون دلاری، رد ساکس حول رافائل دیورس خواهد ساخت

تیمی از ورزشکاران با پوشیدن لباس بوستون رد ساکس صبح دوشنبه به پارک فن‌وی راهپیمایی کردند. آنها یک بازی انجام دادند و پیروز شدند و تیمی را شکست دادند که متعلق به جان هنری بود که مالک رد ساکس نیز هست.

سردرگم؟ این فقط یک روز دیگر در خارج از فصل گیج کننده گیج کننده ترین فرنچایز لیگ اصلی بیسبال بود که این هفته دوباره از ناامیدی به شادی تغییر کرد.

بازی روز دوشنبه مسابقات کلاسیک زمستانی NHL بود و بوستون بروینز پیتسبورگ پنگوینز متعلق به هنری را با نتیجه 2-1 شکست داد. هر دو تیم لباس‌های بیسبال را به میدان توپ پوشیدند و وقتی هنری وارد شد، یکی از هواداران در خیابان ون نس، در امتداد اولین خط پایه ورزشگاه، او را در پارکینگ دید و فریاد زد: “پرداخت رفی!” هنری – که به نظر می رسید مجموعه ورزشی در حال گسترش اش شور و شوق او را برای خرج کردن در رد ساکس کاهش داده است – ممکن است گوش کرده باشد.

گفته می‌شود که رافائل دیورز، ستاره پایه سوم بوستون، روز چهارشنبه در حال نهایی کردن تمدید قرارداد ۱۱ ساله ۳۳۱ میلیون دلاری با رد ساکس است. این توافق ابتدا توسط کارلوس بائرگا، لیگ برتر سابق در اینستاگرام گزارش شد. این قرارداد در میان زمستانی دلخراش برای تیمی که یک دهه سرگیجه‌آور را پشت سر می‌گذارد، تلنگری از خوش‌بینی ایجاد می‌کند: پنج بازی در پلی آف، پنج فصل که حداقل 15 بازی را از رتبه اول در لیگ شرق آمریکا به پایان رساندند.

دیورز، 26 ساله، آخرین بازیکن باقی مانده از فهرست قهرمانی 2018 بوستون است. Shortstop Xander Bogaerts ماه گذشته با آژانس رایگان راهی San Diego Padres شد و سایر بازیکنان بومی مانند Mookie Betts، با ارزش ترین بازیکن AL 2018، Andrew Benintendi و Christian Vázquez به صورت معاملاتی ارسال شدند.

در یک مصاحبه تلفنی صبح چهارشنبه، Chaim Bloom، افسر ارشد بیسبال تیم، توضیح داد که چرا زمان مناسب برای تعهد بلندمدت به Devers است – و چرا انجام این کار با دیگران کاملاً مناسب نیست.

بلوم گفت: “ما کاملاً می خواهیم او را در اینجا نگه داریم و می خواهیم حول او بسازیم، و می دانم که در تاریخ اخیر بازیکنانی داشته ایم که چنین احساسی نسبت به آنها داشته ایم و نتیجه ای نداشته است.”

تفاوت در حال حاضر این است که وقتی شما آن شرط‌بندی‌ها را انجام می‌دهید، این فقط به استعداد بازیکن مربوط نمی‌شود، بلکه به موقعیت سازمان نیز مربوط می‌شود و آیا موقعیت خوبی برای پشتیبان‌گیری از شرط‌بندی دارید؟ آیا در موقعیت مناسبی قرار گرفته اید که پایه ای در اطراف آن قطعه اصلی داشته باشید که به شما امکان می دهد سال های اصلی بازیکن را به حداکثر برسانید؟ و به زبان ساده، من فکر می‌کنم که در حال حاضر نسبت به چند سال پیش برای این کار بسیار بهتر آماده‌ایم.»

غیرممکن است که دقیقاً بدانیم معاملات بلندمدت با Betts و Bogaerts – یا سایر بازیکنان آزاد که Red Sox کشف نکرده‌اند – می‌تواند چشم‌انداز بلندمدت تیم را تغییر دهد. اما Betts و Bogaerts چهار سال از Devers بزرگتر هستند، و بلوم معتقد است که جدول زمانی با Devers بهتر مطابقت دارد، که ممکن است اوج آن با دوران شکوه بعدی بوستون همزمان شود.

سپس دوباره، پیش‌بینی ثروت رد ساکس برای سال‌ها آزاردهنده بوده است. پس از کسب مقام آخر در سال 2012، آنها با چند بازیکن آزاد در سطح متوسط ​​قرارداد امضا کردند و در سری جهانی 2013 قهرمان شدند. پس از دو فصل دیگر، آنها سه عنوان لیگ را متوالی به دست آوردند که به قهرمانی در سری جهانی 2018 ختم شد.

یک فصل متوالی متوسط ​​باعث شد که هنری دیو دامبروسکی، یکی از مدیران احتمالی تالار مشاهیر را که در ساخت و ساز از طریق به دست آوردن سوپراستارها تخصص دارد، اخراج کند. استخدام بلوم، که یک مقام عالی رتبه با تیم مقتصد و موفق Tampa Bay Rays، یک رقیب بخش بود، به نظر می رسید که نشان دهنده تغییر در فلسفه باشد.

بلوم اصرار داشت که کاملاً درست نیست. او معتقد بود که رد ساکس نیاز به اتخاذ تصمیمات سخت بدون شکست کامل دارد – یعنی سعی کند بدون بی پروایی و تضعیف آینده مبارزه کند. سه فصل او طیفی از نتایج را برای این نوع استراتژی منعکس کرده است: آخرین مقام در سال 2020، یک بازدید غیرمنتظره از سری مسابقات قهرمانی لیگ آمریکا در سال 2021، و آخرین مقام دوباره در سال 2022.

بلوم گفت: «ساعت را سه سال به عقب برگردان تا زمانی که به اینجا رسیدم. «شما باشگاهی داشتید که مشخصاً اخیراً موفقیت‌های زیادی کسب کرده بود، اما واضح است که دیگر در موقعیتی نبود که در صدر جدول باشد یا نزدیک به آن باشد. استعدادها در سیستم مزرعه برای تکمیل آن فهرست نزدیک نبودند، و تعهدات زیادی در کتاب وجود داشت. این موقعیت خوبی برای حضور در آن نیست.

“و واقعاً، استراتژی در تمام طول این مدت این بوده است که جدول را برای یک دوره موفقیت طولانی تر تنظیم کنیم، اما سعی کنیم آن را به گونه ای انجام دهیم که در حین انجام آن برنده بودیم. شکی نیست که تلاش برای خدمت به هر دو استاد، آسانسور سنگین تری است. ما توانستیم این کار را در سال 2021 انجام دهیم. بدیهی است که در سال 22، به دلایل متعددی، کار نکرد. اما روشی که شما این کار را انجام می دهید، حفظ عناصر آن هسته است و در عین حال سازمان را تا جایی که می توانید با استعدادهای جوان پر می کنید. ما تعدادی از آن بچه‌های جوان را داریم که می‌آیند – برخی از آنها نقش‌های برجسته‌ای را در سال 23 بازی می‌کنند – و چیزهای بیشتری پشت آن هستند.

“اگر بعد از تعهد گسترده به تعهدات گسترده ادامه دهید، هرگز واقعاً از آب در اطراف آنها خارج نمی شوید.”

رد ساکس اخیراً تا حد زیادی از چنین معاملاتی اجتناب کرده است. به طور رسمی، آنها فقط سه بازیکن دارند که بعد از سال 2024 قرارداد بسته اند: گارت ویتلاک، بازیکن درون زمین، ترور استوری و ماساتاکا یوشیدا بازیکن خارج از زمین، که ماه گذشته برای پنج سال و 90 میلیون دلار پس از یک دوران حرفه ای در ژاپن قرارداد امضا کردند.

قراردادهای دیگر آنها در این زمستان ریسک گریز بوده است: هر کدام دو سال برای جاستین ترنر و بازیکنان راست دست، کنلی یانسن و کریس مارتین، و یک سال برای کوری کلوبر، بازیکن راست دست و جولی رودریگز، بازیکن چپ دست. این تیم امیدوار است که سه بازیکن جوان – ویتلاک، تانر هاک و برایان بلو – بتوانند خود را در چرخش تثبیت کنند، اما بازیکنان کهنه کار – کلوبر، کریس سیل، جیمز پکستون، نیک پیوتا – اطمینان کمی دارند.

اگر رد ساکس قبل از آژانس آزاد پیشنهاد قوی تری به بوگارتس می داد یا با پیشنهاد برنده پادرس (11 سال، 280 میلیون دلار) مطابقت داشت، چشم انداز سال 2023 متفاوت بود. آنها می توانستند به طور تهاجمی روی انتخاب دیگری از طبقه عمیقی از عوامل آزاد حرکت کنند. انفعال آنها شما را به این فکر می‌اندازد که آیا هنری دیگر نمی‌خواهد برای سوپراستارها مبلغی را پرداخت کند.

آیا رد ساکس دوباره چنین سرمایه گذاری هایی را انجام خواهد داد؟ بلوم صبح چهارشنبه تاکید کرد که این کار را خواهند کرد.

او گفت: «مطمئنا – زمانی که با برنده شدن همسو باشد. “نقطه پایان برنده شدن است. این تعهد به خاطر خودشان نیست. این تعهداتی است که می توانید با آنها پیروز شوید. همانطور که می بینیم، زمانی که آنها بخشی از یک تیم کامل و سازمان کامل باشند، با اینها برنده می شوید. با هر حرکتی، چه ادعای معافیت یا یک قرارداد بزرگ و چند ساله، نقطه پایانی همیشه این است: آیا این به ما کمک می‌کند آنچه را که اینجا برای ارائه آن هستیم، یعنی برنده شدن سالانه بیسبال، به طرفداران خود ارائه دهیم؟ و اگر پاسخ مثبت است، این چیزی است که باید دنبال کنیم.”

رد ساکس بسیاری از این گزینه ها را پشت سر گذاشته است. آنها مورد علاقه کسی در شرق AL نخواهند بود. اما یک معامله برای دیورز نشانه قوی این است که یک دفتر سرسخت عملگرا به مسیر بلندمدت خود اعتقاد دارد.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما