این کشتی بر فراز آب پرواز می کند

تیم قایقرانی PoliTo متشکل از 90 دانشجو از دانشگاه پلی تکنیک تورین، قایق خود را که به معنای واقعی کلمه می تواند روی آب پرواز کند در Maker Faire Rome 2023 به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از IA، سارا کانتالینی، دانشجوی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه پلی تکنیک تورین و یکی از اعضای تیم این قایق جدید گفت: این قایقی است که روی آب پرواز می کند. قایق از بالابر ایجاد شده توسط اتصالات برای بالا رفتن استفاده می کند و با سیستم کنترلی که پایداری قایق را تنظیم می کند به پرواز ادامه می دهد.

وی افزود: سیستم فرمان مهندسی ترین قسمت قایق است زیرا به تنظیمات مکانیکی و الکترونیکی نیاز دارد. در حالی که فرآیند الکترونیکی از طریق حسگرهای اولتراسونیک انجام می شود، فرآیند مکانیکی طبیعی است زیرا توسط حرکت امواج ایجاد می شود.

یک موتور پروانه ای شکل همه آن را نیرو می دهد. اما بهترین بخش کشتی این است که دوستدار محیط زیست است.

این کشتی بر فراز آب پرواز می کند

کانتالینی توضیح داد: “بیایید در مورد مواد صحبت کنیم، زیرا قایق بسیار سازگار با محیط زیست است زیرا ما از الیاف معدنی با رزین استفاده می کنیم در حالی که قالب ها از ام دی اف ساخته شده اند.” پایه ها نیز قابل بازیافت هستند، بیشتر مواد قایق مناسب هستند.

کانتالینی گفت: ما مقالات زیادی در مورد این قایق، در مورد پایداری مواد و چگونگی استفاده مجدد از مواد نوشته‌ایم.

در نهایت، ترکیب چوب و بالسا، مواد سبک، به مهندسان اجازه داد تا وزن کل قایق را حدود 40-50 کیلوگرم و بدنه آن را تقریباً 18 کیلوگرم کاهش دهند. بنابراین، در نهایت، بالاترین سرعتی که می توانیم به دست آوریم 17 گره دریایی است که 35 کیلومتر در ساعت است.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما