آشنایی با روش‌های خرید و نصب آنتی‌ویرو

آنتی‌ویروس یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارها در جهان دیجیتال است که برای حفاظت از سیستم عامل و داده‌های ما در برابر حملات بدافزاری طراحی شده است. خرید و نصب آنتی‌ویروس در رایانه شخصی یکی از مواردی است که هر فردی باید به آن توجه کند.

حتی دسترسی به حافظه های متداول(به منظور خواندن و نوشتن، فقط خواندن، انسداد)، دستگاه ها، کاربران و گروه های مختلف را تعریف نمود. افزایش سرعت سیستم با فن آوری ESET Shared Local Cache برای جلوگیری از اسکن مجدد فایل های تکراری در ماشین های مجازی. داده های حساس شما ، پرداخت های آنلاین ، گذرواژه ها ، خانه هوشمند ، وب کم و فرزندان شما … همه اینها و موارد دیگر با ESET Internet Security محفوظ است.

در ادامه به بررسی روش‌های خرید و نصب آنتی‌ویروس می‌پردازیم:

انتخاب آنتی‌ویروس مناسب

نرم افزار آنتی ویروس (مخفف نرم افزار AV)، به عنوان ضد بدافزار شناخته می شود، یک برنامه کامپیوتری است که برای جلوگیری، شناسایی و حذف بدافزار استفاده می شود. خرید آنتی ویروس اصل به شیوه استفاده و اهمیت اطلاعات کاربران بستگی دارد. منظور از آنتی ویروس مناسب برای کاربران خانگی، شرکتی و سازمانی چیست؟ این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آنتی ویروس را برای شرکت، کامپیوتر شخصی یا موبایل و تبلت خود انتخاب کنید. کلیه لایسنس های خانگی اورجینال بوده و به صورت اتوماتیک آپدیت می شود و از به روزترین ورژن نرم افزار آنتی ویروس نسخه رسمی eset.com (آخرین ورژن) پشتیبانی میکند . همانطور که می دانید، خرید آنتی ویروس اورجینال و معتبر، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

قبل از خرید آنتی‌ویروس، نیاز است تا بازار را بررسی کرده و بین محصولات مختلف انتخاب مناسبی انجام دهید. معیارهای مهمی که در انتخاب آنتی‌ویروس باید در نظر بگیرید عبارتند از:

خرید آنتی ویروس

  • قابلیت شناسایی و حذف بدافزارها و ویروس‌ها
  • کارایی و سرعت عملکرد در تشخیص و رفع تهدیدات
  • قابلیت به‌روزرسانی مداوم برنامه
  • محافظت در برابر حملات آنلاین و فیشینگ
  • سبک و کاربرپسند بودن رابط کاربری
  • عملکرد نسخه های ESET Endpoint از نظر کارایی با نسخه های خانگی نود 32 و اینترنت سکیوریتی مشابه است با این تفاوت که ایست اندپوینت را علاوه بر سیستم عامل های خانگی روی ویندوز های سرور هم میتوان نصب کرد. نسخه های اندپوینت شامل ESET Endpoint Antivirus و ESET Endpoint Security می شود. نسخه ESET Endpoint Antivirus فقط موتور آنتی ویروس را دارا می باشد نسخه ESET Endpoint Security علاوه بر آنتی ویروس از فایروال قدرتمندی نیز بهره می برد. نصب و به روز بودن این ابزارهای آنتی ویروس برای کاربران بسیار مهم است، زیرا رایانه ای بدون نرم افزار آنتی ویروس در عرض چند دقیقه پس از اتصال به اینترنت آلوده می شود. بمباران و حملات بدافزاری دائمی است، به این معنی که شرکت های آنتی ویروس باید به طور مرتب ابزارهای تشخیص خود را به روز کنند تا با بیش از قطعه بدافزار جدید ایجاد شده روزانه مقابله کنند. نرم افزار آنتی ویروس در ابتدا برای شناسایی و حذف ویروس های رایانه ای توسعه یافت، از این رو نام آن به این نام است.

  • قابلیت تطبیق با سیستم عامل شما

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 سه کاربره برای ویندوز

خرید آنتی‌ویروس

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32

بعد از انتخاب آنتی‌ویروس مناسب، می‌توانید به مرحله خرید بپردازید. در این مرحله، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه کرده و نرم‌افزار را خریداری کنید. همچنین، می‌توانید از سایت رسمی شرکت سازنده آنتی‌ویروس استفاده کنید و نسخه اورجینال را بخرید.

نمی خواهید هزینه اضافی پرداخت کنید.

ممکن است در زمان هایی نیاز به غیرفعال کردن آنتی ویروس باشد، همیشه بعد از انجام کارها یادتان باشد که آنتی ویروس خود را دوباره فعال کنید. اگر بخواهید آنتی ویروس جدیدی را نصب و استفاده کنید حتما یادتان باشد که آنتی ویروس قبل را بطور کامل حذف کنید. Scareware لینک های مخرب نمایش دهنده هشدارهای مختلف امنیتی به یکی از محبوب ترین تاکتیک های مجرمان اینترنتی تبدیل شده اند. این هشدارها شما را از ویروس های کامپیوتری که به ادعای آنها در کامپیوتر شما وجود دارند می ترسانند و شما را تشویق به کلیک بر روی لینک مورد نظرشان و دانلود نرم افزار ارائه شده خودشان می کنند. آنها شما را از وجود ویروس های موجود بر روی کامپیوترتان می ترسانند اما درواقع این ویروس ها وجود خارجی نداشته و شما بر روی لینک برنامه های مخرب کلیک کرده و آنها را دانلود خواهید کرد. محصولات این شرکت شامل محصولات ذخیره سازی StormaX، لایسنس اورجینال کسپرسکی، سیستم ذخیره سازی Open-E و آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک می‌باشد.

همچنین، توصیه می‌شود قبل از خرید، نسخه آزمایشی را دانلود و تست کنید تا با عملکرد برنامه آشنا شوید و اطمینان حاصل کنید که به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

شما می‌توانید از این آنتی ویروس به صورت مداوم و به شکلی کاملاً ایمن استفاده کنید و دیگر هیچ گونه نگرانی بابت در خطر بودن فایل‌های شخصی، شرکتی و یا سازمانی خود نداشته باشید. شما همچنین می‌توانید برای فعال سازی آنتی ویروس ESET از طریق پشتیبانی سایت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه برای خرید ایست سازمانی این آنتی ویروس هم می‌توانید از سایت بنیان سافت استفاده کنید. این گروه در زمینه فروش License یا همان Serial Number فعال‌‌ سازیِ آنتی ویروس های مشهور جهان برای حفاظت از رایانه در حال فعالیت است و همچنین با ارائه آموزش ها و راهنمایی های لازم به کاربران ، آن ها را در ارتقاء سطح اطلاعات در این زمینه یاری می دهد.

نصب آنتی‌ویروس

  • فروشگاه اورجینال کی دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال است.
  • چرا اینجا هستیم؟ نرم افزار های تقلبی اثرات مخربی بر عملکرد رایانه های شخصی دارند، باماسافت در تلاش است تا با عرضه محصولات اورجینال از این آثار مخرب جلو گیری کرده و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران گردد.
  • شما با ایمیل خودتان و به نام و مشخصات خودتان لایسنس را فعال می‌نمایید.
  • پس برای انتخاب و دانلود برنامه ها حتما در سایت های معتبر به تحقیق بپردازید و برنامه های خودتان را از سایت های معتبر دانلود و استفاده کنید.

بعد از خرید، نوبت به مرحله نصب آنتی‌ویروس می‌رسد. برای نصب، معمولاً فایل نصبی را دانلود و اجرا می‌کنید. در طی فرآیند نصب، باید به دقت تمامی مراحل را دنبال کنید و هر تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید.

پس از نصب، آنتی‌ویروس باید به‌روزرسانی شود. به‌روزرسانی‌های مداوم نقش بسیار مهمی در عملکرد و کارایی آنتی‌ویروس دارند و باید از این امر اطمینان حاصل کنید.

تنظیمات و استفاده از آنتی‌ویروس

بعد از نصب، بهتر است تنظیمات آنتی‌ویروس را بررسی و با نحوه استفاده از آن آشنا شوید. در برخی از موارد، برنامه به‌صورت خودکار در زمینه‌های مختلف سیستم عملی می‌شود. همچنین، می‌توانید تنظیمات مربوط به اسکن فایل‌ها، جستجوی وب، برنامه‌های اجرا شده و… را به دلخواه تغییر دهید.

از اینکه مجموعه‌ی IranSetup را به عنوان پایگاهی امن جهت تهیه محصولات امنیتی انتخاب نمودید از شما سپاسگزاریم. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، در این زمینه مطلوب ترند. در حال حاضر آنتی ویروس‌های سیمنتک و کسپر از لیدرهای حوزه امنیت هستند و جایگاه بالاتری را نسبت به بقیه آنتی‌ویروس‌ها دارا می‌باشند. جزئیات بیشتر در مورد نصب و فعال سازی محصول را می توانید در اینجا مشاهده کنید. زمانیکه اطلاعات خود را برروی سیستم خود ذخیره می کنید بدون نگرانی از حمله های احتمالی جلوگیری می شود ، داشتن دسته بندی برای استفاده سایر کاربران از سیستم .

وظیفه ما، ارائه کالای اورجینال و متنوع با قیمت مناسب برای تمامی کاربران خانگی و شرکت ها می باشد. بدافزار امروزی (یک اصطلاح کلی که شامل ویروس‌های رایانه‌ای می‌شود) به سرعت ظاهر خود را تغییر می‌دهد تا از شناسایی توسط نرم‌افزارهای آنتی ویروس قدیمی‌تر و مبتنی بر تعریف ثابت جلوگیری کند. ویروس ها را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به دستگاه شما آسیب برساند، از دسترسی کاربر به داده ها جلوگیری کند، یا کنترل رایانه شما را در دست بگیرد. آنتی ویروس ها (AntiVirus) محصولات آنتی ویروس یک حفاظت حداقلی را برای کاربران فراهم میکنند و ویژگی های اضافی ندارد.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که یک آنتی‌ویروس قوی و کارآمد تنها میزان امنیت سیستم شما را بهبود می‌بخشد ولی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند. بنابراین، همچنان باید از رفتارهای امنیتی در هنگام استفاده از اینترنت و دانلود فایل‌ها پیروی کنید.

با رعایت این مراحل و توجه به نکات فوق، می‌توانید یک آنتی‌ویروس قوی را خریداری و خرید آنتی ویروس نود 32 نصب کنید و سیستم عامل و داده‌های خود را در برابر تهدیدات بدافزاری محافظت کنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

پاربرگ سایت

تماس با ما