کسوف در فضای باز ایالات متحده در نور مادون قرمز

مسابقات آزاد ایالات متحده، که من به مدت پنج سال برای نیویورک تایمز پوشش داده ام، هیچ کمبودی در زمینه های بصری خیره کننده ندارد. در یک روز به خصوص آفتابی، زمانی که نور صبح زود از سایه‌های واضح کیاروسکورو در زمین‌های سخت عبور می‌کند، بازیکنان به راحتی متحول می‌شوند – بدن‌شان مانند رقصندگان باله خم می‌شود، و چهره‌هایشان با تلاش و تمرکز هنگام بیرون آمدن از سایه‌های عمیق، تبدیل می‌شوند. نور آفتاب روشن برای توپ

اما این رویداد چنین است و برای هرکسی که همراه با عکاسان در آن شرکت کرده است، تعجب آور نخواهد بود. تمام خدمات سیم کشی عمده عکاسان زیادی در محل دارند، مانند بسیاری از روزنامه ها و مجلات از سراسر جهان. در حالی که همه ما چیزهای متفاوتی را به حرفه خود می آوریم که به ما امکان می دهد تصاویر منحصر به فردی را ثبت کنیم، من همیشه به راه هایی فکر می کنم که یک رویداد را در نوری متفاوت ثبت کنم. و مادون قرمز به معنای واقعی کلمه یک نوع نور متفاوت است.

مادون قرمز که توسط ستاره شناس ویلیام هرشل در سال 1800 کشف شد، خارج از طیف مرئی انسان قرار دارد و از اوایل دهه 1900 برای اهداف علمی و صنعتی متعدد و از اواسط دهه 1900 برای عکاسی هنری استفاده شده است. خود طیف مادون قرمز به مادون قرمز نزدیک و مادون قرمز دور تقسیم می شود که کمی فراتر از قرمز هستند. به عنوان مثال، تصویربرداری مادون قرمز نزدیک برای دوربین‌های امنیتی دید در شب یا مانیتورهای نوزاد استفاده می‌شود، و مادون قرمز دور همان چیزی است که Jonah M. Kessel، روزنامه‌نگار بصری Times برای عکاسی از متان در سال 2019 استفاده کرد.

شاید ضمیر ناخودآگاه من و اتکای قوی من به مادون قرمز نزدیک باشد – من یک کودک 3 ماهه و یک کودک 3 ساله در خانه دارم – که باعث شد امسال یک دوربین تبدیل شده به مادون قرمز را به مسابقات آزاد آمریکا بیاورم. چندی پیش، آدام کین ماچیا، عکاس آزاد نیویورک تایمز، دوست و همکار من، دوربین را به من قرض داد و من به دنبال زمان مناسب برای استفاده از آن بودم.

من معمولاً با دو دوربین در Open کار می کنم – یکی با لنز تله فوتو که مرا به سوژه هایم نزدیکتر می کند و دیگری با یک لنز با زاویه دید باز که میدان دید من را گسترش می دهد – اما یک تابه با دوربین مادون قرمز نیز گرفته ام. این دوربین ها لحظاتی که وقت اضافه دارم

حسگر دوربین رنگ های نور مرئی را به عکس های مادون قرمز خود اختصاص می دهد، اما مادون قرمز در واقع بی رنگ است. همانطور که عکاسی سیاه و سفید عوارض رنگی را از بین می برد، متوجه شدم که عکاسی مادون قرمز با تأکید بر شدت نور یک گام فراتر می رود.

ازدحام جمعیت در اوپن، با شرکت ده ها هزار نفر در یک روز، می تواند باعث حواس پرتی شود. اما در نور مادون قرمز، لباس های رنگارنگ بازیکنان با توجه به فیگور آنها محو می شود. پیراهن صورتی و سفید بن شلتون تقریباً از لباس های سبز، آبی و زردی که اعضای تیم توپ می پوشند قابل تشخیص نیست. جهش کلاه لبه پهن یک تماشاگر نور زمین های تمرین را با همان شدتی که توپ سبز نئون تنیس یک هوادار جوان در انتظار امضا است منعکس می کند. حتی رنگ‌های قرمز، سفید و آبی پرچم آمریکا که بر فراز خون دماغ در استادیوم آرتور آش به اهتزاز در می‌آید، در پس‌زمینه خود نور محو می‌شود.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

BuyخبرPurchase guideDigital currencydigital currency tutorialdigital currency channelHome Appliancesسایت ایرانیپوکر آنلایناخبار جدید
تماس با ما