هشت راه ابداعی که می توانید فتیش پای خود را تقویت کنید

مجله آمریکایی علوم پزشکی. مجله اروپایی فارماکولوژی بالینی. همانطور که در بیوک و اولدز، J-car پایه و اساس یک Pontiac جمع و جور جدید بود تا پس از سال 1984 جایگزین بدنه X دوست نداشتنی شود. با احیای نام Grand Am، این طراحی از طراحی بدنه N با فاصله بین دو محور 103.4 اینچی به سرعت فروش بیشتری داشت. عموزاده های تقسیمی با تاکید بر گزینه های هندلینگ و قرارهای ورزشی در قالب اروپایی. اما STE متوجه شد که پونتیاک نه تنها به ساخت اتومبیل های راننده بازگشته است، بلکه می تواند بر اساس "بهترین در کلاس" با بسیاری از افراد وارد رقابت کند. با این حال، دیدن ادامه STE بسیار خوشحال کننده بود و LE جایگزین مناسبی برای 6000 به عنوان خانواده چهار در اصلی پونتیاک بود. این چهار در مشتاقانه که برای فصل 1983 معرفی شد، چالش جدیدی از پونتیاک را برای سدان های اسپرت اروپایی از آئودی، بی ام و، مرسدس بنز، ساب و ولوو به نمایش گذاشت. پس از کنار گذاشتن مدل‌های کوپه 6000 برای سال 1988، پونتیاک به سدان‌های 1989 یک گلخانه‌ای تغییر شکل داد و STE را فقط با AWD ارائه کرد.

در آن زمان، S/E همان چیزی بود که STE بود، اما در مقابل سدان های ژاپنی با قیمت 16000 تا 17000 دلار از نظر قیمت رقابتی تر بود. STE یک رقیب شگفت آور توانا بود. پیشنهادات اولیه شامل کوپه و سدان پایه و LE بود، اما پونتیاک با STE (نسخه ویژه تورینگ) قدمی بزرگتر برداشت. مجموع سال 1990 کمی کمتر و به 128000 رسید – نگران کننده بود، زیرا شامل دو سدان جدید، یک LE و یک STE تناسخ شده بود. یک دقیقه او در Chaturbate است، سپس چند دقیقه بعد دو مرد مختلف او را به یکی از موفق ترین سایت های پورنو روی کره زمین لعنت می کنند.

این فهرست بزرگ نیست، زیرا تعداد زیادی از سایت‌های فتیش پا وجود ندارد که حتی ارزش فهرست کردن را داشته باشند، اما من بهترین‌ها را برای شما آورده‌ام. فتیش‌های پا به راحتی در کنار دیگر فتیش‌ها و پیچ‌خوردگی‌ها قرار می‌گیرند، از BDSM تا غلغلک‌بازی – بالاخره ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. شاید انگشت شست برای هیچ کس مناسب نباشد، مگر برای بازیگران پورن با باسن کشیده، اما برای مردی که تلاش کند ضرری ندارد. هیچ چیز نمی تواند عطش یک مرد را برای پرستش پاهای سکسی کامل از دختری جلوی دوربین که دیوار چهارم را می شکند، برطرف کند. 7:28) اسمر نامادری ناخن های بلند پا پرستش مادربزرگ برده سلطه تابو ارگاسم واقعی. یک شاسی فضایی فولادی کاملاً قابل راندن به عنوان اسکلتی برای پشتیبانی از پانل های بدنه ساخته شده از پلاستیک های مختلف – اما نه از فایبرگلاس – استفاده می شود که تغییرات سبک را ارزان، سریع و آسان می کند. Firebird قدرت فروش شگفت‌انگیزی را در دهه 80 نشان داد و تا سال 1986 به طور متوسط ​​حدود 100000 دستگاه در سال بود.

سال 88 کاملاً جدید یک گرندپری بسیار متفاوت بود. اما نام Grand Am بعدا برمی گردد. یک نسخه لوکس به نام Phoenix برای اواسط سال 1977 وارد بازار شد. نام ونتورا سال بعد ناپدید شد. رقابت با 6000 برای رهبری بخش فروش، نسخه پونتیاک از J-body ساب کامپکت با محرک جلو بود، که جانشین Sunbird قدیمی محرک عقب در سال 1982 شد. سپس به عنوان 2000 (1983)، 2000 Sunbird (1984)، و در نهایت فقط Sunbird دوباره تکامل یافت. نسخه کانادایی – که هرگز حذف نشده بود – با نام شمالی آن، Parisienne. در ایالات متحده، توسعه کوکائین "کراک" این ماده را به یک بازار به طور کلی فقیرتر داخل شهر معرفی کرد. یک دوز واحد کوکائین باعث تحمل اثرات دارو می شود. حتی در یک جامعه عمدتا اهلی شده، دوز وحشی – چه روانی و چه فیزیکی – شرط اساسی آزادی سیاسی است.

وحشی که در سال 1789 در باستیل جرقه زد، تا حدی از طریق آمریکا رخ داد. زارلا، که در سال 1999 به عنوان رئیس شرکت جنرال موتورز آمریکای شمالی منصوب شد، از "مدیریت برند" حمایت می‌کرد، که مدت‌ها در شرکت‌های محصولات مصرفی مانند پراکتور و گمبل یکی از اصلی‌ترین محصولات بود. حرکت اخیر در فوریه 1996 توسط رونالد زارلا اعلام شد که چهار سال قبل از سازنده اپتیک Bausch & Lomb به عنوان مدیر گروه جنرال موتورز برای فروش، خدمات و بازاریابی خودرو در آمریکای شمالی استخدام شده بود. در اینجا نیز یک SE اسپرت، یک گروه آپشن با سیستم تعلیق ارتقا یافته، چرخ‌ها و لاستیک‌های بزرگ‌تر، اگزوز نرم، کروم کمتر بیرونی، شیفتر کنسول برای گیربکس چهار سرعته اتوماتیک اجباری، یک درایو نهایی کوتاه‌تر برای گام‌های سریع‌تر وجود داشت. خاموش، و مجموعه ای کامل از سنج های بزرگ و خوانا، از جمله سرعت سنج.

GPهای اتوماتیک در سال 1989 به یک موتور 3.1 لیتری (191 سیدی) V-6 ارتقا یافتند، اما هیجان بزرگ مدل مک لارن توربو با موتور 3.1 دمیده با 200 اسب بخار قدرت بود. Cribbing مدل J و SJ نامگذاری از Duesenberg مورد احترام تلاشی بیهوده بود، اما عموم مردم این جایزه بزرگ را تشویق کردند و نزدیک به 112500 از دهه 69 را به دست آوردند. اگر هر جایزه بزرگی که بین سال‌های 1978 و 87 ساخته شده است، کلکسیونرها را به خود جلب می‌کند، این یکی از آنهاست، هرچند که تاکنون علاقه کمی داشته است. عجیب است که این نام دوباره بر روی یک کوپه و سدان در خط کوچک لمانز 1978 ظاهر شد، اما این خودروها به اندازه بزرگی نبودند و به همین ترتیب عمر کوتاهی داشتند، سدان پس از 79 لغو شد، کوپه یک سال بعد. پونتیاک پس از سال 81 که معتقد بود خریداران حاضرند حتی این قطعات کوچکتر را در یک بحران سوخت دیگر کنار بگذارند، خط تولید را لغو کرد و یک سدان و واگن LeMans بازسازی شده به نام Bonneville Model G را جایگزین کرد (حرف نشان دهنده یک پلت فرم با بدنه A دوباره طراحی شده است). LE برای سال 86 لغو شد، زمانی که GT های توربوشارژ با نمای جلویی جدید که توسط چراغ های جلوی مخفی برجسته شده بود، وارد شدند.

این موتور برای سال 1983 استاندارد شد، با تزریق دریچه گاز و 84 اسب بخار از 1. 8 لیتر (109 سی دی) و به دنبال آن گزینه توربوشارژ 150 اسب بخاری با پورت تزریق. یک تفاوت جالب این است که GTO مقدس برای سال 1974 به یک نسخه ونتورا تبدیل شد – در واقع یک بسته آپشن 195 دلاری برای دو درب ستون دار روزانه شامل اسکوپ کاپوت، جلوپنجره متفاوت، پیشرفت های شاسی و استاندارد 350 V-8. اگرچه تنها با اوردرایو اتوماتیک چهار سرعته فروخته می‌شد، اما پرنده «دمیده» قوی‌ترین T/A در بیش از یک دهه گذشته بود، با 250 اسب بخار قدرت و گشتاور 340 پوند فوت (در مقایسه با V-8 GTA 225). اسب بخار و 330 پوند فوت). در ابتدا، سری سوم Firebird به مدل های پایه، میان رده S/E، و ترانس آم ریسی، که همگی کوپه های هاچ «گلس بک» بودند محدود می شد، اما فرمول به عنوان یک بسته آپشن برای سال 1987، همراه با «بزرگ» 350/5.7- بازگشت. لیتر V-8 سالهای گذشته. سه تریم تا سال 1985 ارائه شد: پایه، LE مخملی و SE اسپرت. GP جدید که با هر دو 400 و 428 (بعدها 455) V-8 ارائه می‌شد، بسیار خوش‌تیپ بود، با نمای ناچ بک کوتاه و چهره‌ای کاملاً پونتیاک جلوتر از یک کاپوت مایل بلند.

از جمله ویژگی‌های بدون هزینه آن می‌توان به ترمزهای ضد قفل، سیستم تعلیق هندلینگ، ترمزهای ارتقا یافته، گیج‌های آنالوگ (جایگزین دیجی‌گراف‌های ساختگی)، سطل و کنسول داخلی، و موتور 3.1 توربو V-6 با قدرت 205 اسب‌بخار (که در توربو کوپه ارائه می‌شود) اشاره کرد. خوب). بدون آن، پونتیاک تقریباً فراز و نشیب های دهه 70 را تحمل نمی کرد. فوق العاده خوب خدمت کرده بود. اما در بازاری که اکثر خریداران به دنبال حمل‌ونقل روزمره یا به اندازه‌ای که پولشان می‌خرند، به دنبال آن بودند، نتوانست تأثیر قوی‌ای بگذارد. 1000 صرفاً نشانه‌ای از بازار اقتصاد اقتصادی بود و هرگز پول‌ساز بزرگی نبود.

به طور طبیعی، 1000 به موازات شورت تا سال 1987 تکامل یافت، سپس جای خود را به LeMans جدید محرک جلو داد (که خارج از محدوده این کتاب است، زیرا خواهر کره ای اوپل کادت آلمانی است). مطابق با کامپکت‌های X-body خواهر، ونتورا برای سال 1975 ظاهر اروپایی‌تری به خود گرفت – و به سرعت در تاک فروش پژمرده شد. این بخش ترکیبی با 3736 شعبه و فروش کل در سال تقویمی بیش از یک میلیون دستگاه آغاز شد. با همه این‌ها، به‌علاوه کاهش شدید تقاضای دو سرنشینه به دلیل افزایش نرخ‌های بیمه، جنرال موتورز در اوایل سال 1988 اعلام کرد که فیرو مرده است، و با بی‌حوصلگی ادعا می‌کرد که نمی‌تواند به سود 50000 دستگاه در سال برسد. این به علاوه یک پیشرانه عرضی (تقریباً جهانی با درایو جلو)، فضای داخلی بسیار جادارتری نسبت به قبل ایجاد کرد. برای مدل های پایه و میان رده LE، این پیشرانه شامل یک شورت V-6 173 سیدی 130 اسب بخاری با تزریق سوخت درگاهی بود که یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته را هدایت می کرد. یک دستی پنج سرعته طراحی شده توسط Getrag آلمانی اختیاری بود.

وارد شدن در ژوئن همان سال یک گیربکس دستی پنج سرعته بود که مدتها به عنوان جایگزینی اختیاری برای گیربکس استاندارد چهار سرعته و سه سرعته اتوماتیک با هزینه اضافی وعده داده شده بود. روکش بدنه ظاهر به هم ریخته ای دارد، مجموعه ای از چراغ های راهنما بین چراغ های جلو در کنار Mercury Sable (که اولین بار این را داشت) به نظر می رسید، و پیشرانه استاندارد با موتور غیر هیجان انگیز 140 اسب بخاری 3.1 V-6 با 4 سرعته اتوماتیک اجباری ترکیب می شد. این خودرو که در سال 1984 تازه وارد بود، اولین خودروی تولید موتور وسط دیترویت بود و اولین خودروی سری جدید US Hoglund بود که در سال 1984 به سمت ریاست بخش ساترن در حال توسعه جنرال موتورز رفت، اما پونتیاک زیر نظر کاپیتان جدید، جی. مایکل لوش، به کار خود ادامه داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگون را در مورد وظیفه جدید خود مطلع کنید. تا سال 1990، سان برد و کاوالیر تنها دو خودروی جی بودند که از پنج خودروی اصلی باقی مانده بودند و هیچکدام نشانه‌ای از دور شدن را نداشتند. کراس می‌گوید: «فتیش‌های پا به طور کلی به دو دسته رایج تقسیم می‌شوند: پاهای تمیز و پاهای کثیف. در دو سال، تولید بخش تقریباً یک سوم کاهش یافت و به حدود 620500 برای سال 81 رسید، سپس دو سال بعد به زیر 500000 رسید – وضعیتی متأسفانه برای خودرویی که از اواسط دهه 1960 به طور میانگین سالانه 700000 خودرو تولید می کرد.

گرند ام در اولین سال خود تنها حدود 43000 فروش داشت – عمدتاً کوپه – سپس به 17000 در سال 74 و فقط 11000 فروش در سال 75 سقوط کرد. واضح است که GP به روشی موفق شده بود که انواع مختلف لمانزهای لوکس و گرند لمان نتوانستند. پونتیاک های سایز متوسط ​​به سرعت از قابلیت حمل و نقل مطمئن خود در دهه 1960 به تاکید بر تجمل و راحتی تبدیل شدند. این خودرو در سال 1969 به عنوان یک کوپه سایز متوسط ​​سبکتر و سریعتر روی یک پلت فرم 118 اینچی "A-Special" که شورلت آن را برای مونت کارلوی شیک (و محبوب) خود گهواره می کرد، دوباره متولد شد. با این حال، فونیکس به نوعی موفق بود، زیرا پونتیاک متوسط ​​منطقی‌تر و محبوب‌تر، یعنی دیفرانسیل جلو 6000 را تولید کرد. با ورود به مدل سال 82، ارتباط نزدیکی با بدنه A جدید بیوک قرن، Chevy Celebrity و Oldsmobile Cutlass Ciera داشت، اما از ورقه فلزی ترد و «مهم تر» بر ساختار داخلی مشترک مبتنی بر خودروی X استفاده می کرد. یکی دیگر از ایده های بالا، T1000 ساب کامپکت، شبیه سازی شورت از طریق مدل آکادیای پونتیاک کانادا بود. پونتیاک در زمان سلف بلافصل هوگلند، رابرت سی استمپل (در سال 1987 به عنوان رئیس جنرال موتورز و در سال 1990 به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شد)، نام‌های «الفممریک» را به خود اختصاص داده بود، اما در نهایت پس از اینکه خریداران آن‌ها را گیج‌کننده دیدند، از آنها کنار کشید.

همین امر را می توان در مورد اولین Bonneville محرک جلو نیز گفت، که در سال 1987 روی پلت فرم 110.8 اینچی بدنه H از بیوک LeSabre و Olds Delta 88 جدید سال قبل رونمایی شد. طراحان پونتیاک به شدت تلاش کردند تا این مدل را نیز متفاوت کنند. ، و موفقیت چشمگیری داشت. اگرچه با همان پلتفرم کوپه W-body/GM10 به عنوان جدیدترین Olds Cutlass Supreme و Buick Regal به نمایش درآمد، ظاهر آن پونتیاک خالص بود: شیک، هدفمند، و آشکارا "هوا"تر از نسل قبلی خود. موتورها به همان اندازه بدون الهام بودند، عمدتاً بیوک V-6 و شورت V-8 بلوک کوچک، همگی تنظیم اقتصادی.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فوت فتیش لطفا از صفحه ما بخواهید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

پاربرگ سایت

تماس با ما